22 Ocak 2019 Salı

SEVGİLİ DOST #15





Sevgili dost,
Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı vardır derler. Yıllara sığdırılmasın fincanda içilen kahveler. Gönüllerde sevgiyle, mutlulukla ve huzurla birlikte hep var olsun. Kahve kokusu hep mutlu eder beni. Bir de sütlü orta şekerli kahve ise tamam.

Sevgili dost,
Sahil kenarlarını çok severim. Denizi görmek bana cesaret verir. Suyun yüzeyinde kabaran dalgalar cesaretin ta kendisi değil midir?

Sevgili dost,
Kalbini iyiliklerle doldur. Kalbindeki iyilikleri insanlara, hayvanlara, bitkilere dağıt.

Sevgili dost,
Boya kalemleri gibi hayat. Adı beş harfe sığdırılsada, anlamı rengarenk kalemlerde gizli. Bazen mavi, bazen siyah bazense pembe.


Sevgili dost,
Kalbini tüm güzelliklere açık tut!





17 yorum:

  1. Kahve, deniz, doğa, hayat, kalp güzeldi yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel sözleri bizimle buluşturan fikrinize, kaleminize sağlık... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  3. "Boya kalemleri gibi hayat. Adı beş harfe sığdırılsada, anlamı rengarenk kalemlerde gizli. Bazen mavi, bazen siyah bazense pembe." bunu çok sevdim :)
    Ayrıca fincana da bayıldım. lügat365 i çok seviyorum. arka planımda da "tahayyül" var. fakat bu kelime ne demekmiş merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çook sevindim. :)
      Bu kelime üstün nitelikli insan anlamına geliyor.

      Sil
  4. Dediğiniz gibi kalbimizdeki sevgiyi dağıtmalıyız çevreye. Belki yeneriz nefreti

    YanıtlaSil
  5. Güzel insanlar biriktirmeli insan.
    Hayatı, doğayı, dünyayı ve insanı sevmeyi hatırlatan...
    Yanına kahveyle kapatırız hesabı :)
    Belki de çok yakında ;)
    Seni seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah olur o günler yaa. *-*
      Ben de seni seviyorum canım benim, sevgiler!

      Sil
  6. Ne güzel yazı olmuş! Özellikle sahil ve dalgalar kısmı çok hoşuma gitti, bir de yanında kahve tabii :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER