28 Ocak 2019 Pazartesi

HAYATIMIZDAKİ ÇOK DEĞERLİ İNSANLAR






'' Ruhlar toplanmış cemaatler gibidir. Onlardan birbiriyle (önceden) tanışanlar kaynaşır, tanışmayanlar ayrılırlar. ''


Hadis-i Şerif

Çok kısa süre önce tanıdığım ancak hayatımda upuzun zamandır yeri varmış gibi hissettiren canım arkadaşım.

Son iki senedir böyle duyguları hissettiğim birçok arkadaşım oldu. Kimilerini blogumdan tanıdım ve yakınlık kurdum. Kimileri ile de iş hayatımda tanışmak ve yakınlık kurmak nasip oldu.

Arkadaş konusu açıldıkça muzdarip olduğumu derim sevgili okur. Ama Allah son birkaç yıldır karşıma öyle güzel kalpli insanlar çıkartıyor ki şükürler olsun... Kısacık zamanda hayatıma aldığım o insanlardan biri de iş yerimde işe başlayan arkadaşım F. 

Cumartesi günü iş yerinde ellerime verdi bu paketi. Ve bir de uzun bir mektup yazmış ki gerçekten okumalara doyamadım. Bugün pazartesi ve ben her gün açıp bir kere okudum. 

Dilerim dostluğumuz daim olur ve birbirimizin hayatına neşe, huzur, mutluluk katarız.

Tekrar teşekkür ederim.💜

9 yorum:

 

BİRPEMBESEVER