30 Ocak 2019 Çarşamba

2018 YILINDA OKUDUKLARIM






2017 yılının son ayında bir mim yapmıştım. Ve bu mimde 2018 hedefleri belirlemiştim kendime. Bu hedeflerin içerisinde kendi sınırlarımı zorlayarak çok sayıda kitap okumak vardı. Önceden bu kadar çok kitap okuyan bir insan değildim ancak blogumda okuduklarımı okurlarımla paylaşmam ve kütüphaneye üye olmam beni daha da çok kitap okumaya teşvik etti.

2018 yılında okuduğum kitap sayısının listesini yapınca sonuçtan fazlasıyla tatmin olduğumu söyleyebilirim sevgili okur. Toplamda 38 kitap bitirmiş olmak beni epey mutlu etti. Bu yıl da bu sayıyı geçmek yeni hedeflerimden birisi olacak.

2018 YILI OKUDUKLARIM

1. Sadako ve Kağıttan Bin Turna Kuşu - Eleanor Coerr

2.Mecburiyet - Stefan Zweig

3.Algernon'a Mektuplar - Daniel Keyes

4.Körlük - Jose Saramago

5.Korku - Stefan Zweig

6.Dirilt Kalbini - Nouman Ali Khan

7. Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

8.Olağanüstü Bir Gece - Stefan Zweig

9.Pal Sokağı Çocukları - Ferenc Molnar

10.Teselliler Kitabı - Yusuf Özkan Özburun

11.Simyacı - Paulo Coelho

12.Amok Koşucusu - Stefan Zweig

13.Beni Onlara Verme - Tarık Tufan

14.Posta Kutusundaki Mızıka - A. Ali Ural

15.Bir Adam Girdi Şehre Koşarak - Tarık Tufan

16.Senin İçin Ağlayacağım - Recep Şükrü Apuhan

17.Yavuz Sultan Selim Han - Yavuz Bahadıroğlu

18.Benden Vazgeçme Ya Rab! - Mehmet Yıldız

19.Çizgili Pijamalı Çocuk - John Boyne

20.Satranç - Stefan Zweig

21.Bazı Yollar Yalnız Yürünür - Özgür Bacaksız

22.Victoria - Knut Hamsun

23.Otomatik Portakal - Anthony Burgess

24.Anılar ve Öyküler - Nurcan Ateş

25.Fareler ve İnsanlar - John Steinback

26.Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali

27.Olasılıksız - Adam Fawer

28.Ne Biliyorsam Hepsini Anaokulunda Öğrendim - Robert Fulghum

29.Nur Harmanı - Necip Fazıl Kısakürek

30. Gurur ve Önyargı - Jane Austen

31.Delifişek - Jose Mauro de Vasconcelus

32.Çanakkale'de Üç Muhammed - Halit Ertuğrul

33.Çocukluğum - Maksim Gorki

34.Kıyıdan Uzakta - F. Scott Fitzgerald

35.Doğu Ekspresinde Cinayet - Agatha Christe

36.Kurşunların da Rengi Var - Emine Seçeroviç Kaşlı

37. Yürek Burgusu - Henry James

38. Dağın Sesi - Yasunari Kavabata 

9 yorum:

  1. 2018 verimli bir yıl olmuş sizin için 😊 elimden geldiğince okumaya çalıştıklarım ve bir türlü elimin gitmediği kitaplar da var 2019 da kitaplar açısından güzel bir yıl olsun insAllah😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o elimin gitmediği kitaplar bende de var. -,-
      İnşallah teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Otomatik Portakal ve Simyacı kitaplarını tek geçerim:)

    YanıtlaSil
  3. Ben kitap yazmaktan okumaya zaman bulmadım bu sene..
    Tebrik ederim.Listeyi not ettim

    YanıtlaSil
  4. biliyo musun çok iyi liste buuu, aferim vallaaa, sadako ve algernon, senden not almıştım, okuycam :)

    YanıtlaSil
  5. İçlerinden en çok beğendiklerinizi puanlasanız ilk 3'e kim girer okunacaklar listem kabarık eleyerek dahil edeyim :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER