1 Ocak 2019 Salı

SE7EN



SE7EN


Se7en, Yedi.
1996 yılı Hollywood yapımı film. 
Başrollerde Brad Pitt ve Morgan Freeman'ı görüyoruz. Bir seri katil vardır. Peşinde olan ve onun izini süren iki dedektif. 
Freeman alanında uzmanlaşmış dedektiflerden birini canlandırır. Olaylara farklı bakış açılarından bakarak olayları çözümler. Bu konuda da çok iyidir. Pitt ise yeni jenerasyondan olan dedektiflerdendir. İşinde henüz çok yenidir.

Pitt ve Freeman korkunç cinayetler işleyen bu seri katilin izini sürerler. Seri katile göre 7 ölümcül günahı işleyen 7 tane insan vardır. Bu insanları ise kendi yöntemlerine göre vahşice öldürür. İki dedektif bu ölümlere bir son vermek için seri katille yüzleşirler.

Film, konusu ve karanlık görüntüleriyle izleyiciyi içine çıkarmaya başarmış. Böyle eski filmleri izlemek yenilere göre daha cazip geliyor bana. Oyuncu performanslarıyla göz kamaştıran muhteşem bir film.





7 yorum:

  1. Aaa bak bu aklımda aslında izleyeceğim ben de

    YanıtlaSil
  2. izledim ivit iyi biraz da karanlık ve sert :) ay böyle eskilerden çok seviyom izlemeyi. benim seçkilerde var biraz arada bakarsın veya ben de sölerim yanii :) meselasıı; bonnie and clyde, the getaway, sonsuz ölüm, belalılar (the sting) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eski filmleri çok severim. ^-^
      Yazdıklarını defterime not alacağım. Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Az önce izledim gerçekten mükemmel bir film. Takipteyiz...

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER