25 Ocak 2019 Cuma

EN ZOR ŞEYİ BAŞARDIN!










Canım öğrencim,
İlk göz ağrım gibi gönlümde.. O kadar değerli ve önemli ki.. Bana birçok manevi duyguyu tatma fırsatı sundu minik kalbin ve bir yetişkine ders verir gibi içinde tuttuğun o güzel düşüncelerin.

Okumaya ilk benimle geçtin. Defalarca teşekkür edişini duydum. İlkokul öğretmeninden aldığın övgüler, ailenden gördüğün takdirler seni okumaya geçirdiğim için beni de fazlasıyla mutlu etti. Kendinin de farkındaydın aslında. Özel bir çocuk olduğunun. Evet, sen gerçekten de çok özel bir çocuksun. 

Kimi zaman yüzüme söylediğin cümlelerle tebessüme boğdun beni. Kimi zamansa hep şunu merak ettirdin bana, ''Bir çocuğun kalbinde nasıl bu kadar önemli ve değerli olabildim ben?''. Zamanla anladım ki sevgiyle başladım mesleğime. Her çocuğun düşüncelerine ayrı ayrı önem verdim. Hep dinledim, asla susturmadım.

Bugün bana ilkokul öğretmeninin dediği o cümleyi söyledin. 
''Seni tebrik ederim. En zor şeyi başardın M. !'' 
Gözlerindeki pırıltıyı görmek beni gururlandırmakla birlikte duygulandırdı da. 
Aslında kendim de zor olan bir şeyi başarmışım gibi hissettim. Bir çocuğa okuma öğretmek. A'dan başlayıp Z'ye kadar büyük bir yol kat etmek...

Şimdilerde okuyabilmenin verdiği heves ve mutlulukla kitapları elinden düşürmediğini öğrendim. Ne mutlu bana!

11 yorum:

  1. Tebrikler öğretmenimize, nice okuyanlar yetiştirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Ayyy ne değerli bir mesleğin var ya

    YanıtlaSil
  3. çok duyguluuuuu ve hayat ne güzeel :)

    YanıtlaSil
  4. Dünyanın en sıcak kalpli öğretmenlerinden birisin çünkü...
    İnsanların ruhuna dokunabilen gözlerin var çünkü...
    Hayatı güzelleştirmek için fedakarlık yapmayı seviyorsun çünkü...
    İyi ki,
    iyi ki öğretmen olmuşsun ♥

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER