20 Ocak 2019 Pazar

KISACIK GÜNE ÇOK ŞEY SIĞDIRMAK

Dün akşam Bursa’ya doğru yola koyulduk.
Anneannemin evlerine vardık. Akşam yemeği, sohbetler derken uyumak için saat gece yarısını geçmişti. Sabah olunca perdeyi açıp Uludağ’ın karla kaplı eteklerini seyre koyuldum. Bir yandan cama vuran ve yüzümü ısıtan sımsıcak güneş, diğer yandan da güvercinlerin sesi.🌝

Öğleden sonra ani bir kararla Cumalıkızık taraflarına doğru gittik. Bunu da başka bir yazımda sana anlatacağım sevgili okur. 🌸
Burada biraz gezindikten sonra teyzemlere doğru yola koyulduk. O kadar çok özlemişim ki.. Minik Eymen, görüntülü konuşmalarımız dışında oldukça büyümüş. En sevdiği oyun artık saklambaç olmuş. Biz de bol bol oynadık.

İşte böyle sevgili okur, yarın da İstanbul yolcusuyum.
Şu birkaç gün rüya gibiydi benim için. Son olarak yılın ilk karını elleme şansım oldu. 🙈☃️
Huzurlu geceler!

1. seyahatler iyidir, atalar boşuna söylememişler tebdil-i mekanda ferahlık vardır diye.
    insana ruhen ve bedenen kendini dinç hissettirir.. iyi yolculuklar olsun.

2. Çok tatlı, huzurlu dolu bir ziyaret olmuş :)

3. Yılın ilk karı demek, senin adına çok sevindim. Iyi yolculuklar 💛🌼😊🐾

4. oleey o zaman iyileştin seen :) gezilerin hep hoş seniin. eymeni de seviyoz zaten büyümüş maşallah :) annat tabeee :)

5. Cocukken elime aldigim gunluklerimi animsadim biran ;) ufacik bir yaziyi okurken huzur buldum... iyi yolculuklar

6. Benim içimde de kar oynama hevesi başladı bu sene nedense, belki Kartepe'ye giderim ben de :)