14 Ocak 2019 Pazartesi

HASTALIK PEŞİMİ BIRAKMIYOR




Zor bir akşam geçiriyorum. Başka şeylerle meşgul etmeye çalışıyorum kendimi ama geçmiyor bendeki halsizlik, ağrılar.

Pazar ve pazartesi tatil günlerim. Ama bu iki gün bile dinlenmem ve vücudumdaki yorgunluğu, zihnimdeki yoğunluğu atmaya yetmez oldu. Daha yenilerde düzelmeye toparlanmaya başlarken tekrar ateş,ağrı sardı her yanımı. 

Bugün kpssye hazırlanan arkadaşımın dershanesine gittim. Ve hiç dışarı çıkmadım binadan. Buna rağmen soğuk aldım. 
Şöyle bir bakınca tükenmişlik sendromunun belirtilerine.. Çoğunu dışa yansıttığımı fark ettim. Halsizlik ve bağışıklığın düşmesi ile birlikte  hastalığa meyilli bir bünye de vardı içerisinde maddelerin. 

Konuşmak da iyi gelmiyor bana artık. Bugün arkadaşıma içimi açınca çok streslendim ve o an ağrılar sardı her yanımı. Kullandığım önceki ilaçlardan aldım tekrar. İnşallah iyi olurum. Huzurlu geceler sevgili okur!

15 yorum:

  1. çok geçmiş olsun canım rabbim şifalar versin inşallah ❤ sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle geçmiş olsun ortalıkta büyük salgın var hasta olan en az 5 gün 1 aya kadar da iyileşmeyen var bende 5_6 günde düzeldim oda yine ufak bir şey var bol bol sıvı bitki çayları şifa bulursunuz umarım

    YanıtlaSil
  3. Portakal, limon gibi meyveleri her gün yemeye çalışın. Aslında her meyveden yeseniz bile olur. İlaçlara ihtiyacınız kalmaz. Geçmiş olsun çok.

    YanıtlaSil
  4. ÇOOOOKKKKK geçmiş olsun diikat et kendine herseyi yük etme yüreğine anlat bak bu yaptıgın gibi rahatla <3 :)

    YanıtlaSil
  5. googleden tükenmişlik sendromuna bakmak mı? o ben oluyorum aynı şeyi bende yaptım seni anlaya biliyorum tuğçe :) bu gibi zamanlarda lütfen acele etme ve kendine zaman ayır vücuduna zaman ver bende dua ediyor olacağım inşAllah bir an önce eski haline dönersin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım biraz kendime zaman ayırmam gerekiyor şu sıralar..

      Sil
  6. Canım daha önce söyledim mi bilmiyorum ama atom çayı ve koğuk macunu ye. Acil şifalar. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet söylemiştin, ama benim yolum aktara bir türlü düşmedi. :')
      Hala enfeksiyonu atabilmiş değilim. Hasta olanlardan duyduğum kadarıyla birkaç ay sürüyormuş bu salgını kaptıysan.

      Sil
  7. bol bol yat uyuuuuu :) geçmiş olsun. ya evet geçmedi bi türlü uzun sürdü sendee yaaa. enerji al bol bol. bi de sıcak su bal zencefil limon sirke karabiber karışımı iç süfer valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zencefil, limon, sirke içiyorum canım ama hala atabilmiş değilim hastalığı..

      Sil

 

BİRPEMBESEVER