21 Ocak 2019 Pazartesi

BUDALA DEDEKTİF 2






Ace Ventura 2, Budala Dedektif 2. ABD yapımı, macera ve komedi türünde.
Jim Carrey boşrolde. Yine mimikleri ve ince mizah anlayışı ile seyirciyi her daim tebessüm ettiren Carry bu filminde hayvan dedektifi rolünde.

Afrika topraklarında yaşamını sürdüren iki kabile için çok önemli sayılan bir yarasa, birileri tarafından kaçırılır. Hayvan dedektifi olan Carrey Afrika topraklarına gelir ve iki kabile için önemli olan yarasanın izini sürmeye başlar. 

Eğer yarasayı bulamazsa iki kabile arasında büyük bir savaş çıkacaktır.
Carrey yeni bir maceraya giriş yaparken diğer yandan peşini yine sakarlıklar ve aksilikler bırakmaz. 
Kovalamacanın yaşandığı Afrika topraklarında Budala 
Dedektifin başına bir sürü komik olaylar gelecektir.

1 saat 30 dakikadan oluşan keyifli, güldüren bir film.

9 yorum:

  1. ay şimdi sana dicektim. fotodaki yeni günlüğüm işteeğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep güzel şeyler yazmak nasip olur inşallah günlüğüne. :)

      Sil
  2. hıms ikinciyi izlemedimdi iyi olur gülmek içün :)

    YanıtlaSil
  3. Bu adamı görünce :) Serinin ilk filmini izlemiş olmalıyım, hatırlamak için ikisini de izliyeceğim. Anlatım için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Sanırım ben bunun ilkini izlemiştim yıllar önce. Bunu da yazdım listeme canım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Mimikleriyle ön planda hep dimii. Bence de oyunculuğu çok iyi. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER