18 Ocak 2019 Cuma

FLAVORS OF YOUTH






Flavors of Youth. 
2018 yılında çıkan Japon-Çin ortak yapımı anime film. Yine hep olduğu gibi görüntü kalitesi, sesler, müzikler filmin konusu kadar güzel.

Üç tane karakter var. Ve film, bu üç karakterin birbirinden farklı yaşamlarını bizlere gösteriyor. Çin'in sokaklarına götürüyor bizi. Karakterler Japon. 
Film için üç bölümden oluşuyor diyebiliriz. Üç karakter de artık büyümüş ve kendi ayakları üstünde durmaya çalışıyorlar. Hayatın yoğunluğuna ve telaşına kapılmış olsalar da kiminin kalbinde hep bir geçmişe duyulan özlem var.

Filmin konusu, gerçek hayata çok yakın. Diğer anime filmler gibi fantastik değil. Bu da filmi konusu itibari ile farklı kılıyor.
Karakterlerin iç seslerine bolca yer veriliyor. Onların duygularını hissederken buluyor izleyici kendini. Aşk, özlem, üzüntü, hırs ve unutulan duygular var.

Üç karakter. Üç farklı hikaye. Hepsi bir anime filmde. Samimi, gerçek hayattan izler barındıran hoş bir film. 



11 yorum:

  1. japon ve çin projeleri harikadır her zaman

    YanıtlaSil
  2. Konusu dikkat çekici bu tarz filmler kaliteli olunca güzel oluyor ... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  3. Hazır tatile girmişken her gün bir film listesi yapmıştım bunu da listeye alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne kadar güzell. Ben de fırsat buldukça izliyorum. :)

      Sil
  4. Böyle animeler resmen bir görsel şölen oluyorlar 😍😍 insan izlemeye doyamıyor💕

    YanıtlaSil
  5. Hmm, bu anime filmi ilk kez duydum. İlgimi çekti. Not alıyorum :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER