10 Ocak 2019 Perşembe

KORE'YE ULAŞAN MEKTUBUM





2019'un ilk mektup haberi ile geldimm!😊
Uzuun bir bekleyişin ardından Koreli arkadaşıma geçen yılın aralık ayında göndermiş olduğum paketim ulaştı. Ulaşmayacak diye biraz endişeye kapılmıştım. Çünkü Güney Koreli arkadaşıma şimdiye kadar  gönderdiğim mektuplar 2 hafta içerisinde hep ulaşmıştır. Sanırım yeni yıla yakın gönderdiğim için yoğunluk vardı.

Koreli arkadaşım ile 2016 yılından beri görüşmekteyiz. Şu ana kadar bir sürü Koreli mektup arkadaşım oldu. Ancak hiçbiri arkadaşım Sang A kadar uzun süreli bir mektup arkadaşlığını sürdürmedi.  Önceden birbirimize kutularda hediyeler hazırlar ve mektubumuzla gönderirdik. Malum her yıl gönderim ücretleri arttığından dolayı bu kutu hediyeleşmesini yılda 1'e ya da 2'ye indirelim dedik.

Bu sefer küçük bir paket hazırladım.İçine birkaç parça şirin şeyler ekledim. Mektubumu çok beğendiğini söyledi. Bu da beni çok mutlu etti. Bu güzel haber günüme mutluluk getirdi.
Bence herkes hayatında bir kere de olsa mektuplaşsın!







16 yorum:

  1. Ne güzel kilometrelerce öteden kurulan bir bağ :)

    YanıtlaSil
  2. Ah ne güzel. Benim de bir Japon mektup arkadaşım var, uzun süredir yazmıyor sanırım ilk ben geciktirdim yazmayı. Çok özeniyor yazarken, nasıl tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne kadar hoş. Benim de vardı Japon arkadaşım ama sonradan kesildi mektuplaşmalarımız.. Sebepsizce.. 😢

      Sil
  3. Çok güzelmiş yaa bu bayıldım :) Ben de istiyorum böyle bir arkadaşlık, bu konuda bana yardımcı olabilir misin? ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette olurum Gizem. İstersen mail üzerinden iletişime geçelim. 😊

      Sil
  4. Bayılıyorum böyle arkadaşlıklara♥️

    YanıtlaSil
  5. oleeeey hayat güzel işteğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzellikler eklenince bu yoruca hayata güzel kılıyor evet.🙈

      Sil

 

BİRPEMBESEVER