25 Ocak 2019 Cuma

SUSPICIOUS PARTNER






Şüpheli Ortak. 2017 yılında çıkan Kore dizilerinden. 
Dizide bol bol savcı, avukat görmek mümkün. Çünkü dizinin konusu mahkeme draması. Birbirinden farklı davalarla karşı karşıya kalıyor izleyici. Bunun yanı sıra tür olarak, romantik-komedi sahnelerine de değiniliyor. Biraz da dram serpiştirilmiş diziye.

Başrol kadın karakterin hayali iyi bir avukat olmaktır. Bu yüzden çok çalışır ve hayallerine adım adım yaklaşır. Birlikte olduğu erkek arkadaşı bir cinayete kurban gider. Üstelik bu cinayet kızın evinde kendisi evde yokken gerçekleşir. Şanssızlığın böylesi cinayetin işlendiği saatlerde bir elektrik kesintisi yaşanır. Bu durumda da etrafta hiçbir kanır bulunamaz. Kadın karakter baş şüpheli olarak göz altına alınır. 

Bir savcı ile tanışır. Savcı da erkek başroldür. Kızın masum olduğunu tam olarak ispatlayamasa da içinde olduğu bu durumdan kızı kurtarmayı başarır.

Belli bir zaman geçer. Kadın başrol de artık bir avukat olmuştur. Öğrencilik yılları eskide kalmıştır. Geçmişte onu kurtaran savcıyı unutmamıştır. Bu iki karakterin yolları kesişir. Ancak bu sırada da geçmişte suçlandığı cinayete benzer cinayetler işlenmeye başlar. Ortada bir seri katil vardır. Kızın suçlandığı cinayet davası tekrar masaya yatırılacaktır. 

12 yorum:

  1. Çok sizi izlemek istiyorum. Bunu da listeme ekledim.
    Teşekkürler canim

    YanıtlaSil
  2. Başrol erkeği zaten çok severim, kadın oyuncuya da bu dizide bayılmıştım :))) Ne kadar tatlı mimikleri vardı öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek izledim, kıskandırmaya çalıştığı sahneler çok komikti. :)

      Sil
  3. Dava, hukuk, suç konulu dizileri izlemeyi seviyorum. merak ettim diziyi.

    YanıtlaSil
  4. Bu çocuk çok sevimli geliyor bana. İzlerken ciddi kalamıyorum hiç... Hemen ekliyeyim listeme ♥

    YanıtlaSil
  5. başladııım bu diziyee :) bi de romance is a bonus book adlı diziye. ikisi de şirinişkooo :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER