3 Ocak 2022 Pazartesi

Pembe gökyüzü | pilates | çizim

 


Güneşin batışıyla birlikte bu göz kamaştırıcı ve heyecan verici görüntü akşam vaktimi pek keyifli kıldı. Sevgili okur, bu resmi capcanlı görmeni o an için isterdim. Yüzümde tebessüme neden olan bu güzel görüntü sebebiyle yazımın başlangıcını da bu resimle açmak istedim.

Sabah uyandıktan sonra bir süre kitap okudum. Sabahın sessizliğinde kitap okumayı seviyorum. Kahvaltıdan sonra spora gideceğim için biraz heyecanlıydım. Çünkü iki haftadır bazı sebeplerden ötürü spora da gidememiştim. Bu yüzden bugünü iple çekiyordum.

Pilateste baya yol kat ettiğimi hissediyorum. Bunu bugün eğitmenimiz "Haydi, şimdi şınav çekiyoruz." dedikten sonra ve yedi tane şınav çekebilmenin ardından fark ettim. Ve bu beni çok motive etti. İlk günümü hatırlıyorum ve kendime sessizce gülümsüyorum.

Uzun zamandır polaroid makinemle resim çekmediğimi fark ettim. Birkaç gün önce makineyi kontrol ettim. Şimdilik tek eksik film. Filmler yurt dışından geldiği için fiyatları biraz pahalı. Sirkeci’de film satan yerlere gidip fiyat araştırması yapmam gerekiyor.

Akşamüstüne doğru bir arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak çizim yapmaya karar verdim. Çizimi tamamladıktan sonra resme bir çerçeve almalıyım. Ve hediyemin yanına bir de çiçek eklemeliyim. 

Şu sıralar Imagine Dragons’un yeni çıkan albümündeki şarkıları tekrar tekrar dinliyorum ve kendimi şarkılara eşlik ederken buluyorum. Yaptıkları müzikleri, insanın kalbine dokundurmayı nasıl başarıyorlar? Günün sonuna bir müzik bırakıyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=zCEA-tm0tmQ




13 yorum:

  1. Estetik pembe bulut fotoğraflarını çok seviyorum, gökyüzü harika görünüyor 😍
    7 şınav muhteşem bence, tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      O gün gökyüzü o kadar güzeldi ki, sonrasında keşke dışarıya atsaydım kendimi pişmanlığını yaşamıştım.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  2. İyi yıllar Tuğçe. Bloğuma giremiyorum ama hiçbirinizi unutmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Evren,
      Merhaba Ece Ablacığım, nasılsın? Evet uzunca bir zamandır buralarda göremiyordum seni, yazılarını okumayı yorumlarda buluşmayı özledim. :')
      Bloguna giremiyor olmana üzüldüm, dilerim bu sorun en kısa zamanda hallolur ve yazılarınla buluşabiliriz.
      İyi yıllar diliyorum ben de!

      Sil
  3. Gökyüzünü böyle yakalamak mı? Müthiş. :)
    Sabahın sessizliğinde bende kitap okumayı çok severim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      O gün böyle bir manzara ile karşılaşınca hemen resim çekmeliyim demiştim kendi kendime. :)

      Sil
  4. Ne güzel yakalamışsın gökyüzünü :) Şarkıyı da dinliyorum şu an bayağı beğendim :D Ben de Pilates yapmayı istiyorum güzel gidiyor mu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamzeli Kız,
      Gün batımını yakın olduğu için manzara keyfi kısa sürdü ama yine de güzeldi. ^-^
      Şarkıyı beğenmene sevindim. Pilates iyi gidiyor. İlk zamanlarda zorlandım ama şu an daha iyi durumdayım. İnsanı hem ruhsal olarak hem de fiziksel olarak iyi hissettiriyor.

      Sil
  5. pilates, çizim vee pembe gök, pekiii :)

    YanıtlaSil
  6. Gökyüzünün bu rengini ne kadar güzel, pinterest görselleri gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule,
      Evet bir de en sevdiğim renk pembe olunca daha da güzel geliyor gözüme. :)

      Sil
  7. İlkay,
    Renkler harikaydı, adeta bir sulu boya tablosunu andırıyordu.
    Imagine Dragons'un her albümü iyi fakat bu son çıkarttıkları albüm çok çok iyi.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER