7 Ocak 2022 Cuma

Yağmurlu bir gün ve soğuk algınlığı

 


Yağmurlu bir günden merhaba sevgili okur.

Hava oldukça kapalı ve karanlık tıpkı şu anki ruh halim gibi. Sanıyorum ki hasta olduğumdan dolayı bu ruh hali içerisindeyim. 

Her şey salı günü başladı. Akşamüstüne doğru önce ateşim çıktı ardından da burun akıntım onu takip etti. Tüm bunların öncesinde salı günü hava çok güzel görünüyordu. Dışarıdaki güneşli havaya aldandım ve esen rüzgardan soğuğu kaptım. Akşam olunca da bir şeylerin ters gittiğini halsizleşen bünyemle birlikte çıkan ateşim haber verdi.

Salı gününden bu yana daha iyiyim. Evde ilaç kullanmadan doğal yollarla iyileşme çabası içerisindeyim. Ara ara ateşim yine çıkıyor. Bunlara eklenen kuru öksürükten pek hoşlanmasam da daha iyi olacağım inşallah. Böyle hastalık durumlarında kuru öksürük de kendini belli ediyor. 

Yıllar önce mesleğime ilk başladığım zamanlarda bir doktora gitmiştim. Ve doktor faranjit başlangıcı olduğumu söylemişti. Sonra mesleğimi yaptığım süre boyunca faranjit, benimle birlikte hayatımın bir parçası haline geldi. İşte soğuk aldığım durumlarda faranjit hem konuşmamı hem de nefes almamı etkiliyor.

Yarın son kez katılacağımız satranç dersine de gidemeyeceğim. Bugün kendimi ilk güne göre daha iyi hissetsem de kalabalık ortamlardan kaçınıp diğer insanları da düşünmek adına yarınki programa katılmamayı düşünüyorum.

Sevgili okur,

Benim gibi ocak ayında çıkan güneşe aldanıp soğuk alma.



9 yorum:

  1. ahhh yaa çok geçmiş olsuunn :(

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun, başkalarını da düşünmeniz ne kadar güzel, umarım hafif atlatırsınız ve nüksetmez tekrar

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun.
    En doğrusu. Bu zamanda ektra dikkat edip kendimizi kalabalıktan soyutlamak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest,
      Teşekkür ederim.
      Evet, takviyeleri ihmal etmemek gerekiyor.

      Sil
  4. geçmiş olsuun, haftasonu yat artıık :)

    YanıtlaSil
  5. İlkay,
    Teşekkür ederim iyi dileklerin için.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER