14 Ocak 2022 Cuma

Corpse Bride

 


Ölü Gelin, 2005 ABD-Birleşik Krallık.

Yönetmeliğini Tim Burton’ın yaptığı filmde; Johnny Depp’in seslendirdiği Victor Van Dort çok kısa bir süre içerisinde genç ve güzel bir kız olan Victoria ile evlendirilecektir.

Kendisini evliliğe hazır hissetmeyen Victor düğün gününe bir gün kala yaptıkları provaların kötü geçmesiyle kendisini şehrin ormanında düşünceli bir halde dolaşırken bulur. Karanlık bir gecede ormanın derinliklerinde sesli bir şekilde düğün günü konuşması için prova yapan Victor, elindeki yüzüğü yanlışlıkla Ölü Gelin’in parmağına takar. Ölüm uykusunda olan Ölü Gelin parmağına takılan yüzükle uyanır ve Victor ile evlenmiş olur.

Victor şaşkın ve korkunç bir halde evlendiği Ölü Gelin ile kendisini Ölüler Diyarı’ında bulur. Ölüler Diyarı, Yaşayanların Dünyası’na göre renkli ve neşeli bir yerdir. Bunun karşısında şaşkınlığını gizleyemeyen Victor, Ölüler Diyarı’nda gerçekleşen evliliğinden kurtulup Yaşayanların Dünyası’nda Victoria ile evlenmek için bir plan yapmak zorunda kalır.

6 yorum:

  1. Sanırım bu bir anime.Anime izlemeye bir yerden başlamalıyım ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülten,
      Çok güzel bir animasyon filmdi, tavsiye ederim. :)

      Sil
  2. Ben bu animasyonu hala izlemedim ya bi de Brave'i ay resmen utanç içindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Brave'i ben de izlemedim. Bu filmi biraz geç izlemi olsam da iyi ki dedirtti. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER