8 Ocak 2022 Cumartesi

Don’t Look Up

 


"Hayata direndik ama bir baktık ki kendimize direniyoruz."

Don’t Look Up, ABD 2021.

Filmin başrollerinde Leonardo DiCaprio ve Jennifer Lawrence yer alıyor. Jennifer Lawrence astronomi yüksek lisans öğrencisi Kate Dibiasky’i canlandırırken Leonardo DiCaprio’yu ise üniversitede öğretim görevlisi olan Dr. Randall Mindy olarak izliyoruz.

Kate, üzerinde çalıştığı bir araştırma esnasında büyüklüğü bir Everest Dağı kadar olan göktaşının Dünya’ya yaklaşmakta olduğunu tespit eder. Bu biligisini hemen hocası ile paylaşır. İkili tehlikenin yaklaşmakta olduğunu kesinleştirir ve hemen ardından göktaşının yeryüzüne çarpması sonucunda nasıl bir etki edeceğini hesaplamaya başlarlar.

Dünya’ya çarpması beklenen göktaşının Dünya’yı yerle bir edecek etkisi karşısında şoke olan Kate ve Dr. Randall, ülkenin yetkili isimleri ile iletişime geçer. Durumun önemli ve kritik olduğunu, acilen bir önlem alınması gerektiğini yetkililerle paylaşırlar. Bu duruma olasılıklarla yaklaşan yetkililer, Kate ve Dr. Randall’i pek ciddiye almazlar. 

Dünya’da sayılı günleri kalan insanlığı kurtarmanın peşine düşen Dr. Randall ve öğrencisi, medyanın gücüne inanarak programlara konuk olup insanlığın neyle karşı karşıya olduğunu ispat etmeye çalışırlar ancak bu kesimden de bekledikleri ciddiyet ve yaklaşımı bulamazlar. Kate ve Dr. Randall Dünya’ya yaklaşmakta olan göktaşından kurtarmak için başka planlar yapmak zorunda kalacaklardır.

Film komedi türünde yer alıyor. Usta oyuncuların yer aldığı film karşıma sıklıkla çıkmıştı. Büyük bir beklentiyle izlediğim film, beklentimin altında yer aldı. 


7 yorum:

  1. Geçen karşıma filmden bir kesit çıktı. Ki ilk olarak, filmden bihaber olduğum için gerçek sandım. Gördüğüm sahnede, leonardo bir tv programında konuşuyordu. Dedim herhal koronadan konuşuyor.
    Sonradan film olduğunu çaktım. Komikti.
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest,
      Evet, komik ama hoş bir olay yaşamışsın. :)
      Filmi çok beğenmedim, sırf iki başrol için izledim.

      Sil
  2. Herkes izlesin ben öyle izleyecegim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,
      Bazen bazı filmler için benim de böyle yaptığım oluyor. :)

      Sil
  3. çok sıkıldım ya bu filmde, leo caprio da bence hiç oynamamış bu filmde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Film beni de biraz sıktı. Sırf başroller için sonunu getirdim. Evet, Leonardo yok gibiydi. :)

      Sil
  4. İlkay,
    Filmi çok büyük beklenti ile izlememeni tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER