2 Ocak 2022 Pazar

Mouse

 




Mouse, Güney Kore 2020-2021.

Psikopat geni taşıyan insanların henüz anne karnındayken tespit edilebildiği bir deneyin sonucunda ebeveynlerin bu çocukları dünyaya getirmesi ile çocukların, kendi yetişkinliklerinde gerçekleşen olayları ele alıyor.

Dizinin ilk bölümü bizi çok eski yıllara götürüyor. Bu deneyin henüz test aşamasında olduğu yıllara. O dönemde de bir seri katil tarafından acımasızca cinayetler işleniyor. Bu deneyi yürüten doktorun kız kardeşi de o dönemde seri katilin kurbanı oluyor. 

Test çalışmasını yaptıran hamile kadınlardan psikopat geni taşıyan olursa bebeği aldırıp aldırmama kararı ebeveynlere bırakılıyor. O dönemde bu testleri yaptırıp sonucu pozitif çıkan iki anne de bebeklerini aldırmadan dünyaya getirmeye karar veriyor.

İlerleyen bölümlerde ise yavaş yavaş günümüze geçiş yapılıyor. Psikopat geni taşıyan her iki annenin çocukları büyüyüp meslek sahibi oluyorlar. Geçmişte yaşanan seri katil cinayetleri ise farklı bir şekilde tekrar patlak vermeye başlıyor. 

Güvenliği sağlamakla sorumlu olan polisler ve dedektifler işlenen cinayetleri yakından takip etmeye başlarlar. Diğer taraftan da tüm gözler, geçmişte seri katil olan ve tutuklanan katile yönelmiştir. Çünkü katilin, kendisinden ve herkesten gizlenen bir oğlu vardır. Günümüzde işlenen cinayetlerde de oğlu şüpheli konumuna düşer.

Uzun soluklu izlenen dizilerden biri. Senaryoyu yazan kişinin hayal gücü ve izleyiciye hemen hemen her bölümde ters köşe yaptıran sonları büyük bir alkışı hak eder nitelikte. 20 bölümden oluşan dizide izleyicilerin her bölümde kurmuş olduğu teoriler yine senarist tarafından beyin yakıcı bir şekilde çürütülüyor. İzlerken bitmesini istemediğim dizilerden biriydi.

15 yorum:

  1. Başroldeki oyuncunun Suzy'le olan dizisi de çok güzeldi, Vagabond sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      Dediğiniz diziye baktım, izlememişim. İzleyecekler arasına aldım, teşekkür ediyorum.

      Sil
    2. Harika bir dizi, seveceğinize eminim🤗

      Sil
    3. Ahmet Ozan,
      Diziyi izleme listeme ekledim. En kısa sürede izleyip yorumlarımı paylaşacağım. :)

      Sil
  2. Bu tarz konular oldukça ilgimi çeker. Tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. she is the man,
      Ben izledikten sonra, diziyi nasıl gözden kaçırmışım diye sorguladım kendimi. :)

      Sil
  4. hımmm peki madeeem alıyom listeyeee :)

    YanıtlaSil
  5. İlkay,
    Her bölümünde apayrı bir heyecan sarıyor izleyiciyi. :)

    YanıtlaSil
  6. Kore yapımlarının bu ilginç dizilerine ve filmlerine bayılıyorum. Bunun kliplerini görmüştüm sanırım. Listeye ekliyorum da çok dizi birikti :D İzlemeye vakit yok :D Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamzeli Kız,
      Muhteşem bir dizi. Daha evvel böyle bir kalite ve kurgu da dizi izlememiştim.
      Teşekkürler, keyifli seyirler. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER