21 Haziran 2019 Cuma

CANIM ÇİÇEKLERİM







Sevgili canım çiçeklerim,
tıpkı her gün olduğu gibi bugün de eve geldiğimde size baktım.
Belki yapraklarınızı sildim, belki dokundum sevdim, belki de tebessüm ettim uzaktan.

Kısa bir süre önce sahip oldum bu çiçeklere sevgili okur.
Yaklaşık iki ay öncesi kadar...
İlk başlarda bakamayacağımı düşünsem de bu önyargım kırıldı. Bir de baktım ki sevgi ve ilgiyle büyüyen sağlıklı çiçekler oluvermişler.
İki haftadır evimin balkonunda duruyor bitkilerim. Sanırım yeni yerlerini çok sevmiş olacaklar ki büyüme yarışına girişmişler. 😊
İş yerinde sınıfımda duran çiçeklerim öğleden sonra sıcak ve bunaltıcı bir havaya maruz kalmakla birlikte akşama kadar yine sınıfın içine vuran güneş ışığından da nasiplerini alıyorlardı.


İşte iki resim arasındaki fark.
Kaktüslerimin fazlaca boyları uzamakla birlikte güneşe doğru yönelmeleri dikkatimi çekmedi değil. 
Diğer çiçeğim Spathiphyllum wallisii (Barış Çiçeği). 
Büyümeye devam eden ve bir yandan artan yeşil canlı yaprakları çok güzel görünüyor. Biraz daha büyüyünce beyaz çiçeğinin açmasını sabırsızlıkla bekliyor olacağım.

15 yorum:

  1. Çok güzel büyümüşler özellikle kaktüsler. Benim de kaktüslerim var bakmak insana çok iyi geliyor. Benden çiçekleri çok seviyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Spathiphyllum wallisii hiç bu ismini duymamıştım.Acaba neden barış çiçeği demişler 🙆

    YanıtlaSil
  3. Ay canım ben daha bilgisayarımın yanına koyacak bir kaktüs bile alamadım. Normal çiçek hayatta bakamam. Daha çok çiçeğin olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın olsaydık sana da verirdim kaktüsümden çoğaltıp. ^-^

      Sil
  4. Beyaz çiçek ne de yakışır o saksıya, harika hepsi, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık benimde güllerim var...Evimde kuş da besliyorum kuş gübresini güle verdim.Gülüm daha canlı oldu...Güzel açtı..
    Resimleri görümce adlarını merak etmiştim.Barış çiçeğiymiş adıda güzelmiş.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller, ben çiçekler konusunda çok iyi değilim ama benim de annem çok sever :))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili İlkay, bu yorumunu okumak çok mutlu etti beni. :) Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. ^-^

    YanıtlaSil
  8. ay tabii ki çiçekler mutlu olcak gelişcek kiii, çünkü sen bakıyon ki onlara yaaa işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşünceli ve iyi kalpli Deep, yorumlarınla mutlu ediyorsun beni. Teşekkür ederim. ^-^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER