23 Ocak 2023 Pazartesi

Hafta sonu ve merhaba pazartesi

 


Hafta sonu tam da kış havasına uygun bir filmi yeniden izleyip bitirdim. Evde Tek Başına 1-2 filmini izlemek her defasında beni çocukluğuma alıp götürür. Hele ki filme yansıyan ve iç ısıtan o kar havasını özlemle andığım olur. Çünkü biliyoruz ki artık kar da eskisi gibi yağmıyor; yağsa da birkaç günlüğüne uğrayıp gidiyor.

Pazar günü güneşli bir hava vardı. Geç yapılan kahvaltıdan sonra evde durmayıp ağrıyan boğazıma da iyi geleceğini düşündüğümden dolayı yakınlarda bulunan bir alışveriş merkezine gidip sıcak bir şeyler içmeye karar verdik. Tabii hava güneşli olduğundan dolayı yürümeyi tercih ettik. Yine olduğu gibi her yer ana baba günü. İstanbul’da artık sıcak soğuk hava farketmeksizin her yer kalabalıklaştı. Nüfus ve göç arttıkça artıyor. Geriye etrafa sığamayan milyonlarca insan kalıyor.

Alışveriş merkezine varınca ilk olarak kitapçıya uğrayıp kitaplara göz attım. Her mağazada olduğu gibi burada da indirim adı altında bindirimler uygulanıyor. Sonrasında sıcak içeceklerimizi alıp eve dönüş yoluna geçtik.

Ve pazartesi.

Hava dünün aksine bir o kadar soğuk ve kapalı. Gören dışarıda kar yağıyor sanır ancak ortada kar yok. Geçen yıl tam da bugün yılın ilk karına merhaba demişiz. Gördüğüm bir videodan bu anı tekrar yaşıyorum.

Charles Dickens’dan bir kitap okumaya başladım. Kitap çok akıcı. Yazarın kalemi tartışmasız çok iyi. Kitabım hemen bitmesin istiyorum. Bu yüzden günlere yayarak okumaya çalışıyorum.

Şimdi biraz kitap okuyacağım. 


11 yorum:

  1. Bir dükkanda etiket değiştiren çalışana sormuştum.İndirimler neye göre yapılıyor diye.İki gün önce bindiriyorlar sonra indiriyorlar demişti.Yaşama telaşı içinde okuduklarımız ,kahvelerimiz ufak gezintilerimiz biraz olsun sakinleştiriyor bizi.Çok güzel geçsin günleriniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nezihe,
      Doğru demiş, gerçekten öyle yapıyorlar. Olan bizlere oluyor.
      Teşekkür ediyorum iyi dileğiniz için. Ben de güzel günler diliyorum.

      Sil
  2. Avm'de çok pahalı kitaplar, alınacak gibi değil. Eskiden dolaşırdım ama şimdi zamlara sinir olmaktan bakamıyorum da. 😅 Kitabın ismi ne merak ettim. İyi okumalar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Kesinlikle. Ben de göz gezdirmek için uğruyorum avm kitapçılarına. İlgimi çeken kitapları not alıyorum sonrasında ya netten ya da kütüphaneden bakıyorum. Okuduğum kitabın adı: Oliver Twist. Teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  3. Kitaplar bayağı pahalı, bugün market indiriminde 40 TL lik kitabı 24 TL ye aldım. Diğer yerler çok pahalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamlı fiyatlar ne yazık ki kitaplara da vurdu. Olan biz kitap severlere oluyor.

      Sil
  4. güzel hayat :) evde tek başına eveet :) ben bir de şeyi hep izliyom :) my girl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Evett, çok şükür bugünlerimize. :) My Girl’e baktım. İzlememişim o filmi. Bakayım bir ara. :)

      Sil
  5. Eskiden avmlere giderdik şimdi avmye değil de şurda bir yere gidelim diye plan yapıyoruz. Gürültüsü ve kalabalığı çok boğucu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Gerçekten öyle. Ben de mecbur kalmadıkça uğramıyorum.

      Sil
  6. İlkay,
    Ve kötü olan da her şeyin gittikçe pahalılaşıyor olması…
    Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER