27 Ocak 2023 Cuma

Sevgili Dost #54

 


Sevgili dost,

Mektuplar yazmayı özledim. Özenle hazırladığım mektup kağıtlarımı ve yine itinayla yazdığım her satırı tamamlayıp mektubumu hazır hale getirmeyi özledim. Tabii bunu yapmakla da bitmiyor ki. Zarfın üzerine varacağı adresi de yazıyor ve en çok yakışacağını düşündüğüm pullarımı da arkasına yapıştırıyorum. Gitmeye hazır hale geliyor ve mektubum postanenin yolunu tutuyor.

Sevgili dost,

Mektuplaşmanın utulduğu bir zaman diliminde yaşasakta birilerinin bunu yaşatmaya devam edeceğine hep içten içe inanıyorum. 

Sevgili dost,

Güne çok mu çok soğuk bir hava ile başladım. Sahi, oraya kar yağdı mı? Söylenenlere göre burada kar kapıdaymış. Şimdilik hâlâ bekliyorum. 

Sevgili dost,

Kar yağmadan hemen önce gökyüzünü saran bir renk olur. Pembemsi sarımsı bir rengin harmanlanmış hali sarar gökyüzünü. Biribirinden farklı olan her bir kar tanesi gökyüzünden yere düşürtülür. Kar tanelerinin bir araya gelmesiyle beyaz bir örtü yeryüzünde belirir işte. 

Sevgil dost,

Her mesvimin ayrı bir güzelliği olsa da ben, en çok kışı seviyorum. Kışı ve kışın getirdiği her şeyi.

Sevgili dost,

Bir yerlerde karşıma çıkan müzikleri keşfediyor, kaydediyor ve sonrasında dinliyorum. 

Sevgili dost,

Sanırım tekrardan mektuplar yazmaya başlayacağım.Bunun için yeni bir şarkı keşfetmiş kadar heyecanlı bir o kadar da hevesliyim.




7 yorum:

  1. Mektup yazıp göndermek güzeldi. Şimdi kargo ücreti bile pahalı olunca insan uğraşmak istemiyor.
    Bu yıl kar yağmadı, bakalım gelecek mi? Her mevsimin güzelliği ayrı. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Maalesef kargo ücretleri de pahalı.
      Hâlâ yağmadı, bekliyoruz dört gözle. :)

      Sil
  2. hanii paalı diyodun artık posta konusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Evett hâlâ pahalı ki. :)
      Belki yurt dışından bir iki arkadaşımla tekrar mektuplaşmaya başlayabilirim. :)

      Sil
  3. İlkay,
    Teşekkür ederim güzel cümlelerin için. Benim de çok severek yaptığım bir hobimdi. İnşallah en kısa zamanda geri dönmek istiyorum. :)
    Aslında eğer merakın varsa başlayabilirsin sen de. İlla hemen yurt dışı ile başlamak zorunda da değilsin. Ülke içerisinde de kartpostal/mektup arkadaşlığı yapan birçok insan var. :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili dost,

    Bu sabah Göztepe'de lapa lapa kar yağdı, ama ben Kozyatağı'na çıktığımda hava bir tanecik bile kar yoktu....

    Tüm karlar nereye gitti?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Kar, ha yağdı ha yağacak derken şubat bile geldi. :)
      Yazdığınız cümleleri de çok beğendim. Teşekkür ederim. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER