18 Ocak 2023 Çarşamba

Sevgili Dost #53

 


Sevgili dost,

Saat 16.41’i gösteriyor. Bugün güneşli bir çarşambaya uyandım. Güneşin iç ısıtan sıcaklığından pencere önünde tuttuğum bitkilerim de nasiplendi. Şu anı soracak olursan eğer parçalı bulutlar kapladı gökyüzünü. Yağmur hazırlığına başlıyorlar olsa gerek. Rüzgargülüm, esen kuvvetli rüzgara daha fazla dayanamıyor ve güneş gökyüzünü terk ettiğinden beri hızlı bir şekilde etrafında dönmeye kendini mahkum bırakıyor. 

Sevgili dost,

Bugün duygularım da biraz parçalı bulutlu. Biliyorum ki bazen sesli bir şekilde anlatmaktan ziyade yazmak da iyi hissettiriyor. Bunu bildiğimden ötürü yazıyorum. Sana yazarken buluyorum kendimi. 

Sevgili dost,

Yürüyüş yapıyorken resimdeki kediye rastladım. Göz göze geldik. Biraz sevgiye, güzel söze ihtiyacı olduğunu hissettim. Tatlı sözleri duymaya başlayınca hemen etrafımda dolaşmaya başladı. Bazen bazı insanlarla kurulamayan -zor- iletişimin hayvanlarla daha kolay bir şekilde kurulabildiğine inanıyorum. 

Sevgili dost,

Son günlerde görüşmek istediğim insanlarla görüşüyor; istemediklerime arama bir mesafe koyuyorum. Aslında mesafeler kişisel yaşantımda olan şeylerden biriydi. Hayatımda yer verdiğim kırmızı çizgilerimin ve sınırlarımın olması kimi zaman eleştirilip tuhaf karşılansa da takdir toplayıp örnek alındığım anların da olması mutluluk verici bir his olmuştur. Belirtmeliyim ki bu durumun hiç zararını görmedim. Aksine çokça yarar sağlamıştır.

Sevgili dost,

Yazının devamını senin getirmeni istiyorum.

Bir ilk yapıyorum ve üç noktamı buraya bırakıyorum.

Sevgili dost,

14 yorum:

  1. Çok severek ve gülümseyerek okudum yazıyı, çok sıcak ve sevimliydi. Sonundaki isteğin gülümsetti ve lise yıllarında kendimi tanımladığım ve arkadaşlığın benim için değerinin altını çizen bir cümlem geldi dilime: "Ben herkesin arkadaşıyım ama herkes benim arkadaşım değil."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros,
      Yorumunuz da beni gülümsetti, teşekkür ediyorum. :)
      Tırnak içerisinde belirttiğiniz cümle, insanın kendi değerini bilmesi üzerine söylenmiş anlamlı bir cümle olmuş.

      Sil
  2. Kırmızı çizgilerinin net olması ne kadar güzel. Ben yeni yeni öğreniyorum bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavinindenizi,
      İnsan yaşadığı müddetçe kendi hayatına yararlı şeyler katabiliyor. Önemli olan adım atabilmemiz. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Sevgili dost, perşembenin sakinliği ve dinginliğinin keyfini çıkarırken sana da selam gönderiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Benden de kucak dolusu sevgiler ve selamlar öyleyse. :)

      Sil
  4. Kedi de yazıda aklımı başımdan aldı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      Kedi çok tatlıydı. *-*
      Teşekkür ederim güzel yorumunuz için.

      Sil
  5. sevgili dost, hayat güzel yaşamak keyifli ve heyecanlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Etrafına pozitiflik yayan çok neşeli bir cümle olmuş bu. Sevdim. :)

      Sil
  6. Bugünde güzeldi hava ama pek iyi hissetmediğim için kurstan erken çıktım. Duraktan eve kadar yürümek iyi geldi. Yarın da kendime izin verdim. :) Kediler bana da hemen geliyor, sevimliler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Yürümek, bana da kendimi iyi hissettiren eylemlerden biri. Çok sevimli bir kediydi. :)

      Sil
  7. Keyifli bir yazıydı keyifle okudum..🤗

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER