26 Ocak 2023 Perşembe

No Exit

 


No Exit, ABD 2022.

Taylor Adams’ın aynı adlı romanından uyarlanan film; Darby isimli genç bir kızın bir gecede başına gelen korku ve gerilim dolu anlarını anlatmaktadır.

Darby, bazı sebeplerden dolayı rehabilitasyon merkezinde tedavi görmektedir. Bir gün ablasından, annesinin hastalığının daha da kötüye gittiğine dair bir telefon alır. Bunun üzerine rehabilitasyon merkezinden izin alıp annesinin yanında olmak ister ancak yönetim buna izin vermez.

Darby bir gece izinsizce araba çalarak annesini ziyaret etmek için rehabilitasyon merkezinden kaçarak yola çıkar. Hava şartları çok kötüdür. Yağan kar yolları kapatmıştır. Üstelik tüm bunlar yetmezmiş gibi Darby yol üzerinde polis ekiplerinin çevirmesine takılır. Polisler havanın çok kötü olduğunu ve yolları kapattığını; yol üzerinde yer alan bir dinlenme tesisinde yollar açılana kadar beklemesi gerektiğini söyler.

Otoyoldaki dinlenme tesisine ulaşan Darby burada onun gibi yolda kalan insanlarla karşılaşır. Telefonun da zor çektiği bu yerde sinyal bulmak için otoparka çıkan genç kız, otoparkta yer alan bir minibüsün içerisinde elleri ve ağzı bağlı küçük bir kız görür. Darby, küçük kızı kurtarmak için öncelikle dinlenme alanındaki arabanın kime ait olduğunu bulmak zorundadır. Bu gizem dolu araştırma ölüm kalım mücadelesi halini alacaktır.


11 yorum:

  1. Klasik gerilim filmlerine benziyor konu olarak. :) Tabi içeriği bilemiyorum, güzeldir sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Evet konu sıradan. :) Akıcı, iyi bir filmdi genel olarak. :)

      Sil
  2. Hemen bakıyorum bu filme...

    YanıtlaSil
  3. izledim, bu tür filmleri hiç kaçırmıyorum :) countdown (gerisayım) öğütlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Countdown’da bir uygulama vardı onu indiriyorlardı. Sonra ölüm için geri sayım yapıyordu dimi? İzledim galiba onu. :)

      Sil
    2. eveey, o zamansa pearl ve X adlı filmlere bir bak, izlemediysen :)

      Sil
    3. deeptone,
      Tamamm bakacağım, teşekkürler. :)

      Sil
    4. deeptone,
      Pearl’i izledim dün. Psikolojik gerilim kategorisinin hakkını vermiş gerçekten. :)

      Sil
  4. Ovvvv son kısımda bi şoklandım yalnız, ürkünç...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      İyi bir gerilim filmiydi. :) Sonunda ters köşe oluyorsun. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER