22 Ekim 2018 Pazartesi

YANLIŞ NUMARA






Bir numara çevirdim. Aradım. Yanlış çevirmişim numarayı. Bin pişman oldum. Ve bugün az önce sinirlerim tepeme çıktı. 
Bu olayın gerçekleştiği ilk gün cuma günü. Velilerden birini aramak istemiştim. Ancak numarayı yanlış çevirmişim. Bunu karşı taraf telefona cevap verince anladım. Açan genç bir kızın sesiydi. Ben alo dememle kız ''Anne nerdesin??'' cümlesini kurdu. Şaşırdım. Daha sonra yanlış aradığımı kibar bir şekilde belirterek telefonu tam kapatacaktım ki kız bana ''Numaramı nerden buldunuz? Siz kimsiniz?'' dedi. Yine şaşırdım. Altı üstü yanlış çevirdiğim bir numaraydı ve bunu belirtmiştim de. Bu ardı arkası kesilmeyen sorular da neyin nesiydi? 

Derse girmem gerekiyordu. Ve tekrar yanlışlıkla aradığımı belirterek, iyi günler dileyip kapadım. Sonra son dersimde bu genç kızımız mesaj atmış bana. Whatsapp'tan üstelik. 

''Siz kimsiniz? , Numaramı nerden buldunuz?'' diye. Eve geldiğimde okudum bu mesajları ve kibarlık yaparak aradım tekrar. Başka birini arayacağımı ve sizi yanlışlıkla aradığımı belirten cümleler kurdum. Bu şekilde kapandı konu. 

Az önce üç tane mesaj aldım bu kızdan. Yine whatsapp'tan. Profil resmi de baya atarlı kızımızın. ''Lan'' ilk mesajı. Ardından bir dakika geçmiş ve kız fark etmiş ki mesajı yanlış kişiye atmış. O şanslı kişi de ben oluyorum sanırım. Beni engellemiş de başka engellediği numaralar da varmış da başkasına atarken benim numaram ile karıştırmış da... Yani artık sabrım taştı ve aradım bu kızı. Bir ukala konuşmalar, sen dili ile hitap etmeler. 

Polise şikayet edeceğimi belirtmekle birlikte boş işlerle uğraşmamasını söyledim. Ve açtım ağzımı yumdum gözümü. Böyle hadsizlik olamaz. Şimdiki gençlerde ergen mi desek bilmiyorum. Cesaret hapı mı içmişler. Ya da kendilerine macera falan mı arıyorlar. Nasıl bir hayal dünyasıysa artık... Siz siz olun çevirdiğiniz numaraları iki kere kontrol edin. Hatta üç kere. Bunu ben de yapacağım artık. 

14 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşif ettim.Blogdan link ekledim.Telefon konusuna gelince böyle yanlış arıyoruz,bayan olduğumuzu anlayan karşı taraf çok rahatsız ediyor.Benim böyle oldu.Mevzu karakolda bitti.Mecburen şikayet ettim...Ama dediğiniz gibi numara çevirirken dikkat etmek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sibel Özer!🤗
      Bloguma hoş geldin öyleyse. Benzer bir durumu yaşamışsın sen de.. Gerçekten sinir bozucu bir şey.. Dilerim bir daha yaşanmaz. Mutlu günler!🌸

      Sil
  2. Böyle insanların cidden ne düşündüğünü çok merak ediyorum. Açıklama yapmana rağmen neyi anlamıyor. Tuhaf.

    YanıtlaSil
  3. Canım onlar her daim yürek yeyip gezdikleri için maalesef ki üzerlerinden gitmeyen sonsuz cesarete sahipler. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ya.. Nasıl bir yürekse artık yediği. Ya karşısına tehlikeli biri çıkmış olsaydı.. Macera arıyor resmen.

      Sil
  4. Allah akıl fikir versin, okurken ben sinir oldum, diyecek söz yok gerçekten de...
    Ama iyi yapmışsınız, böyle insanlara haddini bildirmek lazım.

    YanıtlaSil
  5. ay boşver ya delinin biriymiş iştee.

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun kızım. Bunun başka versiyonu Beylik düzünde otururken benim başıma gelmişti. Aslında tam tersi. Ama adam belalı çıktı. Telefonum çaldı. Işıklar kesik, dönüp kimsiniz dedim. Ben aramadım dedim. Baktım inat ediyor. Sizi şikayet ederim dedim ama işittiğim küfür tüm moralimi yerle bir etti.
    Senin yanlışlıkla aradığın kız da bir tipmiş. Aman yavrum, çok kafana takma. Toplum çok bozuldu. Hele bazı gençler var, onlara hiç aklım ermiyor. Sevgiler Tuğçe'm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Ece Abla’m.. Moral bozucu bir durum. Senin başına gelen olay da çok üzücü ve kaba gerçekten.. Allah kötü insanlardan korusun bizleri.. Huzurlu günler!🌸🌸🌸

      Sil
  7. Yeni nesil ile yaşayanlara Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER