4 Ekim 2019 Cuma

AİLENİN YENİ ÜYESİ






Ailenin Yeni Üyesi.

TRT belgesel kanalında yayınlanan bir belgesel programı.
Belgeselde Reshad Strik adında oyunculuk ve sunuculuk yapan bir adamı görüyoruz. Belgeselin her bölümü farklı bir ülkede yaşam süren bir ailenin evinin çatısı altında ve o bölgede geçiyor.

Aynı zamanda her bölümde Reshad bizleri farklı bir kültürle buluşturuyor. Gittiği ülkede evinde misafir olacağı ailenin kültürünü, gelenek ve göreneklerini, geçim kaynaklarını izleyenlerle buluşturuyor. Birkaç günlüğüne de olsa ailenin yeni üyesi olan Reshad, izleyicilere hem farklı kültürleri hem de farklı yaşamları gösteriyor.

Çok akıcı ve kültür kokan iyi bir belgesel programı. 



9 yorum:

  1. evet çok güzel bir belgesel bende denk geldikçe izliyorum çok keyifli bir program.. sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı kültürlere tanıklık ediyor izleyen. Benden de kucak dolusu sevgiler! ^-^

      Sil
  2. benim de ilgimi çekmişti bu program. izlerken de zamanın nasıl geçtiğini anlamadım ki çabuk sıkılırım genelde bir şeyler izlerken.
    bu arada blogunun renklerine ve temasına bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında genel olarak kaliteli belgesel programları çıkartmaya başladı bu kanal. Bu belgeselde de birbirinden renkli ve farklı hayalara konuk olma şansını elde ediyoruz.
      Teşekkür ederimm. ^-^

      Sil
  3. Bu belgesele bende hayranım uzun zamandır aradığım türde bir belgesel 😊

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Böyle insanların, farklı hayatların ve kültürlerin konu alındığı belgeseller güzel oluyor. :)

      Sil
  5. Ben de televizyondan denk geldikçe takip etmeye çalışıyorum bu belgeseli. Evet sunucu bu belgesel için doğru bir seçim olmuş. ^-^

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER