17 Ekim 2019 Perşembe

LEVERAGE





Leverage, 2019 Güney Kore.
Güncel dizilerden birisi. Başrolde Lee Tae Joon yer alıyor. Sigorta dolandırıcılı üzerine araştırmalar yapan işinde profesyonel bir adamı canlandırır. Ayrıca kanser hastası olan küçük bir oğlu vardır. Doktoru ömrünün çok az kaldığını söyler. Oğlunun tedavisi için bir ilaç gereklidir. Gizli bir doktor tarafından geliştirilen bir ilaç olduğunu öğrenir. Bu ilacı almak için de karşılığında gizli bir iş yapması gerekir. 

Bu sebeplerden dolayı çok iyi olduğu işinden vazgeçerek ülkede adını duyurmuş dört soyguncuyu bir araya getirerek ekip kurar.

Bu ekibin görevi ise dolandırıcılık yaparak elde edilenleri asıl sahiplerine geri teslim etmektir. Lee Tae Joon yaptırdığı işler karşılığında oğlu için gerekli olan ilacı almayı umut eder. Fakat karşılarına bir nedenden dolayı kötü adamlar çıkar.

Dizinin henüz birkaç bölümü yayınlandı. İlk bölümü film sahnelerini aratmayacak kadar aksiyonlu, gizemli ve sürükleyici. Dizi 16 bölümden oluşuyor. Aksiyon, suç türünde.



6 yorum:

  1. maşallah iyi yetişiyon vallaa :) mor düşler yazdı da, clean for passion now da hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncel dizilerden iyi olanlar arasında bu dizi de. Kaçmaz dedim izledim ne yapayımm. :) Clean For Passion izledim onu. ^-^

      Sil
  2. Ve sen yine Kore izlersin ve ben daha bir tane bile izleyemedim. Ne kadar ironik:(

    YanıtlaSil
  3. K-Drama izlemeye dönüş yapmam gerek. Konusu güzelmiş. Biraz biriksin bölümler. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER