20 Ekim 2019 Pazar

MALEZYA'YA ULAŞAN MEKTUBUM




mektup arkadaşlığı


Mutluluk kokan güzel bir haberim var sevgili okurum. 
Bundan yaklaşık iki ay öncesinde Malezyalı mektup arkadaşım Nana'ya bir paket hazırlamış ve göndermiştim. Nana ile birbirimizi dört yıldır tanıyoruz. Mektup arkadaşlığımızın yanı sıra bazenleri görüntülü arama yapıyor ya da mesaj yoluyla iletişimimizi koparmıyoruz. Kendisi benim en uzun soluklu olan mektup arkadaşlarımdan birisi olur.


Ona göndermiş olduğum bu pakette doğum günü hediyesi de vardı. Çünkü kısa bir süre önce doğum günüydü. Ben de içinde sultan otu çiçeği olan bir kolye alıp göndermek istedim. Yanına da gezilerimden elde ettiğim küçük hediyeleri iliştirdim. Fakat gelin görün ki iki aydır paketimin ulaşmasından bir ses seda yoktu. Böyle olunca da her ikimizde ümidi kesmiştik. Aslına bakarsanız maksimum bir ay kadar sürüyor paketlerin gitmesi ya da gelmesi. Asya ülkeleri olunca durum böyle olabiliyor.

Bugün de ikimizin de hiç beklemediği bir anda göndermiş olduğum paketim Nana'ya ulaşmış. Ulaşmasıyla birlikte hemen bana yazıp sevincini paylaşmış. Çok mutlu oldum.

Mektup arkadaşlığının güzel yanlarından biri de mesafelere engel tanımadan başka bir insana mutluluk götürebilmek. 
İyi ki mektuplaşmak var!





8 yorum:

  1. Malezyalı biri ile uzun yıllar süren mektup arkadaşlığı müthiş

    YanıtlaSil
  2. oleeey nanaaa :) sultan otu çiçeği hımmmm bi bakayım ben de güzel bişiye benziyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çiçeğin adını da kendisini de bilmiyordum, öğrenmiş oldum ben de. :)

      Sil
  3. lokumlara bayılıyorum:) hediyelere de tabii ki:)
    mektup arkadaşlığının ilgimi çeken bi yanı da el yazıları. binlerce kilometre uzakta, farklı kültürden, farklı coğrafyadan birinin dokunduğu mektup kağıtları, karakteristik el yazıları...
    insan olmaya anlam katan iyilik halleri. harika değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu yönden de çok farklı bir o kadar da anlamlı oluyor. BU hobiyi farklı kılan unsurlardan biri de bu sanırım. :)

      Sil
  4. Mektuplaşmak hakikatten o kadar muazzam bir his ki :) herkesin yaptığı bir şey değil ve hiç bir heyecana benzemiyorda :) 4sene çok uzun bir zaman azmine hayran kaldım doğrusu 😊 daha nice 4 seneleriniz olsun inşAllah ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, teşekkür ederim. :)
      En uzun soluklu mektup arkadaşım. Arkadaştan öte kardeş gibiyiz. ^-^

      Sil
  5. O kadar endişelenmiştik ki. Bir de mahcup hissettim ulaşmayınca da ama neyse ki ulaştı ve ulaştığı yere mutluluk getirdi. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER