18 Ekim 2019 Cuma

SEVGİLİ DOST #29







Sevgili dost,
Nasılsın? Günlerin nasıl geçiyor? Orada havalar nasıl? Bulutlu mu, güneşli mi yoksa yağmur mu eşlik ediyor günlerine.

Beni soracak olursan, ben iyiyim. Günlerim de iyi geçiyor. Yalnız yavaş yavaş kış mevsimine yaklaşıyoruz. Bir yandan içim kıpır kıpır olsa da sokakta yaşamak zorunda kalan insanlar ve hayvanlar için üzülüyorum.

Sevgili dost,
Sen de hiç çocukluğunda bir defa da olsa bir karahinba çiçeğini eline alıp gökyüzüne tutup üfledin mi? Masmavi bulutlara doğru özgürce uçuşan polenleri görmek mutluluk sebebi. 

Sevgili dost,
Meslek hayatımdaki ilk öğrencilerim ve anneleri tarafından hala hatırlanıyor olmak tarifi imkansız bir duygu. Çok güzel kalplere dokunmuşum ve orada yer edinmişim diyorum kendi kendime. 

Sevgili dost,
Çok sevdiğim Simyacı kitabından bir alıntı ile cümlelerimi bitireyim.

''Mutluluğun gizi, dünyanın bütün harikalarını görmektir ama kaşıktaki iki damla yağı unutmadan.''

9 yorum:

  1. karahindiba çiçeği... bu yıl öğrendim, meğer üflediğimde havada tüyler uçuşturan çiçek, o kristalize görüntüye geçmeden önce sapsarı bir çiçekmiş. ve birkaç anı bıraktı hayatımda. ve evet, ben de çocukluğumda gökyüzüne doğru üfledim karahindiba çiçeklerinin polenlerini.
    hayata dair pırıltılardan biri değil mi, kalplere dokunabilmek:) emek verdiğin minik çocukların kalpleriyse hele bunlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sapsarı bir çiçek olduğunu ben de yeni öğrendim. Soldukça, kurudukça bu polenli halini alıyormuş meğerse. Ne kadar güzel değil mi her iki haliyle de? :)

      Sil
  2. alıntı güzeel :) tabii unutmazlar seniiiii ne sandııın :) ivit üflemek güzel ne hoş ne narin dı maaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle beni arıyorlar Deep, eski velilerim, çok seviniyorum. Günüm daha da bir mutlu geçiyor. :)

      Sil
  3. Üflemez miyiiz:) Kim üflememiştir ki o mucize çiçeğe. Unutulmamak çok güzel şey. Bazen kaşıktaki iki damla yağı unutabiliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle küçük ve ansızın gelen mutluluklar çok iyi geliyor insana. :)

      Sil
  4. Sevgili Tuğçe. Sanırım aynı şehirde yaşıyoruz. Öyle hatırlıyor gibiyim. Sonbahar devam ediyor. Bu sabah hava çok sisliydi.Şimdi de sıcak gibi.
    Ben de rahatsızdım, uzunca süredir yazamıyordum. Ama başlayacağım.
    Yeni öğretim yılın hayırlı olsun. Sevgiyle kucaklıyorum seni kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablacığım,
      Çok çok geçmiş olsun. Seni yeniden blogumda görmek çok mutlu etti beni. Güzel dileklerin için teşekkür ederim. Kendine çok dikkat et. Sevgilerle! ^-^

      Sil
  5. Oralar öyledir muhtemelen evet. :') İstanbul'da bile bazen çok sıcak oluyor akşama doğru buzz. Böyle olunca da akşama göre giyinip çıkası geliyor insanın. -,-

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER