19 Ekim 2019 Cumartesi

KİTAPLARDAN ALINTILAR #1






ŞEKER PORTAKALI


'' Bir gün Dindinha bana, sevincin 'yürekte ışıldayan bir güneş' olduğunu söylemiş, güneşin her şeyi mutlulukla aydınlattığını belirtmişti. Bu doğruysa, benim iç güneşim de şimdi her şeyi güzelleştiriyordu. ''



'' Biliyor musun Totoca? Bir armağan olmayı o kadar isterdim ki. Bir tek armağan. Ama yeni olsun. Benim olsun yalnızca... ''


''Ağaçlar aynı anda her yanlarıyla konuşurlar. Yapraklar, dallar ve kökleriyle birlikte. Görmek ister misin? Kulağımı gövdeme daya, kalbimin atışını dinle. ''



'' İnsanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor muydu yoksa? Bir şey demedim. Bilmiyorsa bunu ona öğretmeyecektim. ''


'' Çocuk yüreği unutur, ama asla affetmez... ''


'' Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum. ''

7 yorum:

  1. Ya o kadar çok Seviyorum ki bu kitabı.Içim
    Isındı okuyunca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum. Özellikle kitabın diğer iki serisini de. :)

      Sil
  2. dindinha, ağaçlar, hayal kırıklığı, seçtiim :)

    YanıtlaSil
  3. Çoook severimm 🧡🍊 Bu da benden olsun, "Neyi bekleyeceğiz Zeze?" "Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini." 🧡

    YanıtlaSil
  4. Bu kitabın diğer iki serisi de çok güzeldi. Okumadıysan eğer öneririm. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER