22 Ekim 2019 Salı

SEVGİLİ DOST #30





Sevgili dost,
Şu sıralar hayatın yoğunluğuna kapılıp gidiyorum. Bazen geriden takip ediyor bazen bir adım önden ilerliyor bazense o ana eşlik ediyorum.

Sevgili dost,
İnsanlar arasında dikkat çekmeyi oldum olası hiç sevmem. Kendi halimde olmayı, benliğimi kaybetmemeyi ve sadece ''ben'' olmayı benimserim. 
Şimdilerde sadece kendi olabilmeyi başaran insanların sayısı az bana kalırsa. Bunların sebeplerinden biri de insan türünün taklit etmeye oldukça meyilli olmasından kaynaklı olabilir. Ancak burada insanın aklı ve iradesi devreye girer. 

İyi olanı mı yoksa kötü olanı mı taklit etmeli?


Sevgili dost,
Hayatıma dahil ettiğim insanları önce tanımaya başlarım. Her insanın yapacağı gibi. Ben de muhabbette samimiyet, sıcaklık ve en önemlisi doğruluk ararım. Tabii bunlardan emin olmak için de o kişilerle bir süre arkadaşlık etmek gerekecektir. Dost veya arkadaş seçimi insan için hayati bir önem taşımalı. Hayatımda,insanlar arası ilişkilerimde, saygı en üst sıradadır. Çünkü bilirim ki saygının olduğu yerde sevgiye de yer vardır.

Dürüstlük.
Yalana, yalan söyleyen insanlara şans vermiyorum. 
Çünkü biliyorum ki bu insanlar dürüstlükleri ile birlikte samimiyetlerini de zamanla kaybederler.

Sevgili dost,
Dürüstlüğünü kaybetme.
Saygı ile birlikte sevgi de tomurcuklanır.





11 yorum:

  1. Sevgili Dost,
    Huzur hep güzel insanlar ile birlikte bizimle olsun :)
    Bu güzel paylaşım için çok teşekkürler^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili dost,
      Huzur, tüm iyi düşünen iyi kalpli insanlarla birlikte olsun. :)
      Güzel yorumun için teşekkür ederim. ^-^

      Sil
  2. "Bazen geriden takip ediyor bazen bir adım önden ilerliyor bazense o ana eşlik ediyorum."
    Bu cümleyi okurken sanırım bende böyle hissediyorum dedim :) kaleminize yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim. Cümlelerimde kendini bulan okurlarımı görmek çok mutlu ediyor beni. :)

      Sil
  3. dürüst olabilmek... önce kendine dürüst olabilmek. insanca yaşayabilmekle eş değer bir şey sanırım bu dürüst olmak sorunsalı. belki yüzde yetmişi.
    insanların yüzde yetmişi sudur diye öğretmişlerdi bize, yalanmış. :)
    durup da düşündüren yazılardan yazmışsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru demişsin. '' Önce kendine dürüst olabilmek.''

      Sil
  4. gerçekten çok doğru kendi bilen çok az insan var .. yüreğine kalemine sağlık canım benim çok güzel yazmışsın tüm yazdıklarına katılıyorum gölünden.. sevgiler 🌸😊

    YanıtlaSil
  5. düşündüklerin hep doğru aman değişmee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sevgili Deep, hep iyi olabilmek dileğiyle. :)

      Sil
  6. Dürüstlük yok. Dürüst insanı bulmak da zor. Hayatımıza yeni birini alıyoruz diyelim. Bu dost olur arkadaş olur, her kimse. Ve zamanla dürüst olmadığını, yanıltıcı bir karaktere sahip olduğunu anlıyoruz. Bunlar üzücü olabiliyor tabii. Ama bu insanları hayatımızdan çıkartmak da bizim elimizde. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER