21 Ekim 2019 Pazartesi

KİTAPLARDAN ALINTILAR #2






BİR KİTAP HIRSIZI


'' Küçük bir gerçek. Bir gün öleceksin. Bütün çağlara rağmen kimse sonsuza dek yaşayamaz. Hayallerinizi yıkmak istemezdim. Benim tavsiyem, zamanı gelince paniğe kapılmayın. Çünkü pek faydası olmuyor. ''


'' Çoğu acı hikayesinde olduğu gibi, her şey derin bir mutlulukla başlamıştı. ''


'' Tam olarak bildiğim tek gerçekte şu;
İnsanlar yakamı bırakmıyordu. ''


'' Bazı insanlar çok güzeldir. Görünüşleri ile değil, söyledikleri ile değil. Okuduklarıyla.''


'' Aslında kitabın neyle ilgili olduğu önemsizdi. Asıl önemli olan, taşıdığı anlamdı.''


'' Sen aç mısın? diye sordu Rudy.
Açlıktan ölüyorum. diye cevap verdi Liesel.
Bir kitap için. ''


'' Çünkü o, kelimeler olmadan bir kişinin ne kadar güçsüz olabileceğine inanmıştı. ''



10 yorum:

  1. kar yağsa keşke... kahvemi alıp kitabıma gömülsem, kırmızı kazak giydiğim güzel bir günün akşamında. sokaklar da ışıl ışıldı hem. çok da huzurlu ve mutluydum. hayalimde yani :) sokak hayvanları için de soğuktan koruyan küçük evler yapmıştım.
    bunlar geldi aklıma, görsele bakınca. alıntılar güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir hayaal. Kış mevsimini ben de dört göle bekleyenlerdenim. ^-^

      Sil
  2. Kitaplardan alıntılar yapmaya bayılırım :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER