17 Nisan 2019 Çarşamba

1 ŞİİR 2 KAKTÜS




kaktüs


Kaktüs sevdam bitmek bilmiyor.
Yenilerde sahip olduğum iki kaktüsü göstermek istedim sana da.
Şayet bitkileri, çiçekleri çok sever onlarla sohbet eder hatta dokunup severim.
Onların da tıpkı bizler gibi sevgiye ve ilgiye ihtiyaçları olduğunu düşünürüm.

Küçük kaktüsler özellikle daha çok ilgimi çekmekte. Onların yavaş yavaş büyüyüşünü görmek, açacağı ilk çiçeğe fırsat kollamak heyecan verici bir his.

Geçen hafta bir kurumda işe başladım. Yine özel eğitim ve rehabilitasyon sektöründe. Tabii hala daha eski öğrencilerimden ve velilerimden görüştüklerim oluyor. Hal hatır sormayı eksik etmiyorlar. Bu da beni çok mutlu ediyor. Demek ki diyorum, doğru bir şekilde kalplere dokunmuşum ve çocukları üzerinde emek verebilmişim.

İşe başladığım yerden bir ablamızın kaktüsleri olduğunu öğrendim. Bana kendi kaktüslerini gösterdi. Beğendiğimi görünce evdeki kaktüsünden ikişer tane küçük saksıya onunkinden kopartıp ekmiş. Şimdilerde ise sınıfımda yerlerini aldılar. İnşallah toprağa tutunurlar da çabuk çabuk büyürler.🙈


Bugün bir şiir okudum.
Normalde çok şiir okumam. Ama arada eser aklıma ve bir de bakmışım ki şiir arayışları içerisinde olan Birpembesever.😊 Şimdi seni satırlarla baş başa bırakıyorum..


Bir kalbiniz vardır onu tanıyınız.
Bir şehir kadar kalabalıktır bazıları 
bir dehliz kadar karanlıktır 
bazıları 
konuşurlar
isterler 
susarlar
Dinlememişsiniz nice yıl kalbinizi
Ev meslek iş para geçim diyerek
Düşünün şimdi  bir de 
Şehirlerde ve kasabada köylerde
Başını eğmiş kalbiyle söyleşen bir kişi olduğunuzu.


Cahit Zarifoğlu       



10 yorum:

  1. Kaktüsleri bende çok seviyorum
    Kediler geldiği zaman vazgeçmek zorunda kaldım
    Şimdi sende görünce hoşuma gitti
    Güle güle büyüt =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet, kedilerle biraz sıkıntı olabilir kaktüsler. :')
      Teşekkür ederimm.*-*

      Sil
  2. Kaktüs seviyorum ama halen daha hiç kaktüs alamadım. Tuğçe fark ettim de hayatım boyunca hiç kaktüsüm olmadı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tane miniklerden masa başına al bence ya çok tatlı oluyorlar. :)

      Sil
  3. Kaktüsleri severim ben de, evdeki kocaman olmuş, her gittiğimde daha büyümüş görüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzell, bir gün görmek isterim paylaşırsan eğer. *-*

      Sil
  4. zarifoğluuuuu eveeet yaa biriciklerdeeen. yedi güzel adamda çok sevdiydim onuuu. üzücü yaşamış biraz amaa :) iş oleey hayırlı olsuuun. kaktüs tabiii evet evet eski hobiiin hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yedi Güzel Adam dizisi de var dimii. Hala izlemedim onu. :')

      Sil
  5. Benim de iki kaktüsüm, iki sukulentim, iki de orkidem var fakat gel gör ki hep sulamayı unutuyorum. Neyseki kaktüsler bu durumdan pek etkilenmiyorlar :) Dediğin gibi küçücük almıştım ben de ve yavaş yavaş büyüdüklerini gözlemliyorum, çok güzeller :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER