15 Nisan 2019 Pazartesi

SEKİZ YÜZ







Merhaba sevgili okur!
Çok düşünceli günler geçiriyorum şu sıralar. 
Bugün de bloguma yazı girecekken fark ettim ki 800. yazım olacakmış bu yazı ile birlikte. 

Öyle hızlı akıp geçiyor ki zaman ben yetişemiyorum. Yetiştiğim yerlerde de zamanı durdurmak isteği doğuyor içime.
Blog açalı tamı tamına 3 koca yılı bitirip, 4. yılıma adımımı atmışım. 
İlk açtığım yıllarda düzenli bir şekilde blogumu ziyaret etmemiş olsam da çok şükür son üç yıldır istikrarlı bir şekilde sizlerle bir şeyler paylaşma gayreti içerisindeyim.

Kimi zaman yaşamımdan yazılara yol arkadaşlığı ediyorsunuz benimle..
Kimi zamansa mektup arkadaşlığı serüvenime dahil ediyorum birçoğunuzu..
Hatta sevdiğim ve hoşlanarak yaptığım hobilerin yayılmasını ve başkalarına ilham olduğumu görmek dahi çok mutlu ediyor beni..

Blogumun bana kattığı bir diğer güzel şey ise; Yeni yeni insanlar tanımak.
Farklı bloglara gidip, onları keşfetmek ve yol arkadaşı olmak.

Yazıyorsam eğer;
en başta bunu sevdiğim için ve daha sonra ise sevgili okurlarım için yapıyorum.
Ve çok da keyif alıyorum.
Blog yazmayı, diğer blogları keşfe çıkmayı seviyorum.
Benimle yol arkadaşı olan herkese çok teşekkür ediyorum.
İyi ki varsınız! 

14 yorum:

  1. Iyiki varsın canım .Daha nice seneler yaz bende zevkle okuyayım 🥰

    YanıtlaSil
  2. ayyy yaa biliyon yaniiii ne kadar mutlu olduğumuuuu hayatını, duygularını, gezilerini, öyretmenliği anlattığındaaa :)

    YanıtlaSil
  3. sende iyi ki varsın ki bu yazılar ortaya çıkıyor :)

    YanıtlaSil
  4. Hii 800 yazı ve 3 koca yııl. Biz de bir gün buralara varacak mıyız merak ediyorum :D İyiki yazıyorsunuz biz teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  5. Ne mutlu sana Tuğçecim :) Gerçekten ben de burada kendimi ayrı bir dünyada hissediyorum. İyiki var!

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER