21 Nisan 2019 Pazar

MISSHA KORE KOZMETİK ve KİŞİSEL BAKIM ÜRÜNLERİ






Güneşli bir pazar gününden kocaman merhaba! 😊
Beni hiç kozmetik yazısı ile görmemiştiniz. Aslında blogumda kozmetik etiketi altında sadece iki tane yazı başlığı mevcut. Bu ürünlerde bana Koreli mektup arkadaşlarımdan gelen kozmetik ürünleri ya da tester ürünlerdi.

Bugün paylaşmak istediğim ürünler de pek kozmetik sayılmaz. Daha çok günlük bakım rutinlerinde kullanılan ürünler diyebiliriz. Missha'nın ürünlerini biraz araştırınca çok övülen ve kimyasal maddeler içermeyen kozmetik ve bakım ürünlerine sahip olduklarını öğrenince birkaç ürün denemek için sipariş verelim dedik. Türkiye internet sitesi üzerinden siparişimizi verdik. 


missha bakım ürünleri


Sadece üç tane ürün seçmiştik. 
Dört tane de tester ürün eklemişler.


missha self control

İlk olarak göstermek istediğim mükemmel ürün, Self Control Peeling Masaj Kremi.
Yüze uygulanan bir krem. Bir miktar alıp yüzünüze sürüp, cildinize masaj yaparak uyguluyorsunuz. Ve bir de bakmışsınız ki cildiniz ölü derilerden arınmaya başlıyor. Daha sonra yüzünüzü yıkıyorsunuz ve nemlendirici etkisine tanıklık ediyorsunuz. Hassas ciltlere de uyumlu olması beni ekstra mutlu etti. Haftada 2 kez uygulamanın yeterli olacağı da belirtilmiş. Çok da güzel bir kokusu var.

Missha baby tone-up skin

Baby Tone-Up Skin.

Cilt tonunu aydınlatan ve cilde parlaklık kazandıran tonik.
Toniğin içinde yer alan B12 vitamini cilde canlılık katıyor. Bu da yüz için uygulanıyor.

Yaklaşık olarak üç haftadır kullanıyorum ve oldukça memnun kaldım. Bitince kesinlikle almak isteyeceğim ürünlerden oldular. 




6 yorum:

  1. aklımda olsuun, krem ve tonik nasıl zarif duruyolar öylee yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Missha benim en sevdiğim markalardan biri, henüz sevmediğim bir ürünnü olmadı. Bu baby tone up serisini de merak ediyorum, asitli toniklerim bitince ben de bir bakacağım mutlaka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim ürünlerini ve bundan sonra da buradan almayı düşünüyorum hep. :)

      Sil
  3. Hiç duymamıştım bu markayı, işe yarıyorsa denemek isterim. Fiyatları nasıl uygun mu?

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER