16 Ağustos 2019 Cuma

BE MELODRAMATIC







Be Melodramatic, 2019.
Yaz sezonunda çıkan Güney Kore dizisi. Romantik komedi türünde. Henüz iki bölümü yayınlandı. 16 bölümlük bir dizi.
Dizide üç farklı kadın karakter var. Ve bunlar aynı evi paylaşıyorlar. Dostlukları çok eskiye dayanıyor. Bu karakterlerin yaşamlarına konuk oluyoruz. 

Üç arkadaş da 30 yaşında. İlk bölümde karakterleri tanıyoruz. Onların üniversite yaşamlarını izliyoruz. Arkadaşlıklar, ayrılıklar, aşklar, fedakarlıklar, üzüntüler, iş yaşamları. Gerçek hayatta yaşadığımız sorunları dizide görebiliyoruz. Hayatın içinden kesitlerle ve gündelik yaşamı yansıtan bir atmosferi var.

İlk bölüm itibari ile diziyi çok sevdim. Bana Age Of Youth dizisindeki havayı verdi. Bu yazın kaçırılmaz dizilerinden.


4 yorum:

  1. AY ben de geçen güncel dizilere bakarken acaba izlesem mi falan diyordum. Age of youth gibiyse başlayayımmm :)

    YanıtlaSil
  2. Kimde okuduysam bu dizinin yorumu Age of Youth u söylüyo bebiko :D.Severim gençlik dizilerini bittiğinde müsait bir zamanda el atılacaktır öhöm öhöm :D

    YanıtlaSil
  3. ayyy başladı mıııı, oleey, kore dizisi mi blogunda yazdılardı bikaç gün önce, eslem fatma ecrin. age of youth a benziyo dedilerdi. ben de listeye aldımdı zaten kesin izlerim diyee :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER