31 Ağustos 2019 Cumartesi

ORDINARY PEOPLE






Sıradan İnsanlar, Güney Kore 2018.
Oyuncu kadrosu ünlenmiş isimlerden oluşan bir film.
Ma Dong Seok, Ki Cheol isimli karakteri canlandırır. Ki Cheol, sessiz bir kasabaya sözleşmeli beden öğretmenliği yapmak için taşınır. Kasabadaki lisede bir kız öğrenci kaybolmuştur. Fakat bu durum ne yerel halkın ne de polislerin pek umrunda değildir.

Kayıp kızın en yakın arkadaşı bu duruma her geçen üzülür. Çözüm yolu olarak kayıp arkadaşının izini tek başına sürmeye gayret eder. Bu süreçte okula yeni gelen beden öğretmeni de bir şekilde dahil olur. Hep birlikte kayıp kızın izini sürerler.

Her geçen gün yeni bir ipucu bulurlar fakat kayıp kızdan hala bir iz yoktur. Beden öğretmenini ve kayıp kızın arkadaşını gerilim dolu bir süreç bekler.

Filmde beklenmedik karakterlerden sürpriz olaylar ortaya çıkıyor. Şaşırtan, gerilim dolu, akıcı bir film.




5 yorum:

  1. Oldu o zaman bu gece ki film belli oldu, sağolun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler şimdiden, keyifli bir filmdi kadro da iyi olunca. :)

      Sil
  2. Bir ara o kadar kaptırmıştım ki kendimi Güney korenin dizilerine:) ama hep romantik komedi izliyordum,sonra korku filmlerini izledim :) annnammm 😂😂 korktum valla o günden beri çizgimi çok zorlamıyorum ama yine de buna da bakacağım 😂♥️

    YanıtlaSil
  3. Romantik komediler çok şirin oluyor hep. ^-^ Evet ya bir başlayınca dizilere filmlere bırakması zor oluyor. :) Korku filmlerini iyi yapıyorlar şimdii. ^-^

    YanıtlaSil
  4. akıcı gerilim güzeel izleniir. bugünlerde yine çok aktifsiin filmler kitaplar diziler maşallah :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER