5 Ağustos 2019 Pazartesi

SEVGİLİ DOST #24





Sevgili dost,
Kararsızlıklar içerisinde yüzüyor gibi. 
Bir sürü derin, karmaşık ve bazen de karanlık düşünceler. Çok düşünsem de bir sonuca varmış olduğumu hissetsem de  yine başa dönüp kararını vereceğim o süreci tekrar tekrar düşünürken buluyorum kendimi.

Sevgili dost,
Sanırım bir defter tutmalıyım kendime. 
Karar vermem gereken yani bir sonuca ulaştırmayı düşündüğüm konuları yazmalıyım uzun uzun. Belki de iç dökmeliyim sana. Tüm ihtiyacım olan şey bir günlük mü acaba?

Sevgili dost,
Karanlığı gökyüzünde yıldızlar varsa eğer seviyorum. Yıldızları saymak, kayan bir yıldızı görmeyi ummak çocukken geceleri en çok yaptığım şeylerden biriydi.

Sevgili dost,
Bu gece haydi yıldızları say benimle!




7 yorum:

  1. Merhaba ben Nur,
    Blogunuz beni çok etkiledi açıkçası birkaç yazınızı okur okumaz takibe aldımm :)
    Özgürlük Savaçcısı adında blog sayfam var geri dönüşünüz beni çok onure eder
    iyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nur,
      Öncelikle hoş geldin! ^-^ Güzel düşüncelerin için teşekkür ediyorum.
      İadei ziyarette bulunacağım, sevgiler! :)

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş. Ellerinize sağlık. "Karanlığı gökyüzünde yıldızlar varsa eğer seviyorum" bayıldım

    YanıtlaSil
  3. ay noldu yaaa iş konular mı yaaa ay düşünme çok hadii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortaya karışık Deep. :') Üstüme üstüme geliyor her şey sankii. :)

      Sil
  4. Ben hep yazıp yazıp yarıda bıraktım. Özellikle büyüdükçe yaptım bunu. Bu yüzden de hevesim kırıldı. Ama bu aralar çok da ihtiyaç duyuyorum yazmaya. Özellikle bir deftere günlük tutmaya.. Bakalım inşallah temelli bir geri dönüş yapabilirim. :')

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER