30 Ağustos 2019 Cuma

DEFTERLER





Birkaç tane deftere sahibim. Gezip gördüğüm yerleri çizip karalamalar yaptığım bir gezi defterim, çantamda muhakkak bulundurduğum minik bir not defteri, blog yazılarımla ilgili olan bir defter ve  bir de günlüğüm var.

Çocukluğumdan beri yazmayı, çizmeyi çok seviyorum. Hatta çocukken aklımdan hikayeler uydurup onu defterlere yazdığım bile olurdu. Sonra bol bol kompozisyon yazardık okulumuzda da, çok severdim. Mesela şiir, hikaye yarışmaları yapılırdı ortaokuldayken. Ben bunlara muhakkak katılırdım.😊

Bir de çok günlük bitirdiğim olurdu eskiden. Bir de anı defterleri. En sevdiklerim hatıra defterlerim olabilir. Şimdilerde de blogumda en çok yazıyor ve bundan keyif alıyorum. Yazmayı, yazılarımla başka insanlara ulaşabilmeyi seviyorum.

Şu günlerde elime günlüğümü tekrar alıp yazmak isteği geçiyor aklımdan. Günlük yazmayı özlemiş gibiyim. 

11 yorum:

  1. Yazmayı bende çok severim. Günlük tutuyorum ama benimkisi rüya günlüğü. Gördüğüm rüyaları yazıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Günlük ve Ajanda tutmak gerçekten çok güzel. Ben de küçüklüğümden bu yana defter hastasıyım. Günlük ve ajandalar dışında izlediğim şeyleri not alıyorum çok iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konularda defterler ajandalar kurtarıcı oluyor gerçekten de. :)
      Ben de okuduğum kitap isimlerini yazarım mesela. :)

      Sil
  3. defterleri deeee günlük yazmayı da ben de çok seviyoreee :)

    YanıtlaSil
  4. Defter aşığım ben de :) minimalist olmak için kiyafetlerimden vazgeciyorum ama defterlerden kalemlerden vazgecemiyorum :)
    Arapca ogrenmeye basladim ben de :) yakinda arapca gunluk tutmaya basliyicm hocam oyle dedi :)) kimse okuyamiyick asiri eylenceli♥️😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de kıyıda köşede biriktirdiğim defterler olur illa ki. ^-^
      Yaa çok güzelmiş. Bence de eğlenceli olacağa benziyor. :)

      Sil
  5. Geriye dönüp bakmak istediğinde de anı olarak kalıyor insana. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER