23 Ağustos 2019 Cuma

MONEY







Money, 2019 Güney Kore.

Filmde birçok tanıdık yüz var. Onlardan biri de başrol oyuncusu Ryu Jun Yeol. Film, borsa sektöründe çalışanların etrafında geçiyor. Jun Yeol, borsacı olarak yeni bir yerde işe başlıyor. Onun ilk iş deneyimidir. Oldukça heyecanlı ve heveslidir. En büyük hayali ise zengin olup rahat bir hayat sürmektir.

Bir gün aynı iş yerinde çalıştığı bir arkadaşında teklif alır. Bu teklif borsa dolandırıcılığı ile ilgilidir. Bu işi zengin olmak hayalleri için kabul eder. Ve böylelikle istediği zengin hayata adım adım yaklaşmaya başlar. 

Dolandırıcılık sayesinde başarı elde etmeye başlayan Jun Yeol, istediği zengin hayatın içinde bulur kendini. Ancak ondan yapması istenen kirli işlerden de uzak kalamaz. Onun yaptığı borsa dolandırıcılığından şüphelenen denetleme ekibi bu işin peşine düşer.

Film kendini merakla izlettiriyor. Suç türünde ağır ilerleyen bir konuya sahip.




10 yorum:

  1. Ryu Jun Yeol'ü görünce hemen tıkladım, izleme listeme ekliyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Bu çocuğu Lucky Romance'da çok beğenmiştim *-* Bu filme de bakayım bir ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemedim galiba o diziyi ben. Bakayım bir ona. Teşekkürler. :)

      Sil
  3. Ayyyy hemen izlennilsinnnn bayılırım bu adama :)))

    YanıtlaSil
  4. Başrolü görünce aynen 😍😍 şöyle oldum. Listeye ekledim hemen, en kısa zamanda bakacağım. :))

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER