19 Ağustos 2019 Pazartesi

KARTPOSTAL GELDİ !




kartpostal arkadaşlığı


Çok uzak diyarlardan selam getirdim sevgili okur! 😊
Bugün göstereceğim kartpostal bir Güneydoğu Asya ülkesine ait.
Tayland'a.

Yine instagram üzerinden bulduğum arkadaşımla birbirimize kartpostal gönderdik. Her ikimiz de seçtiğimiz kartpostalı yazıp pullayıp gönderdik. Fakat bana ulaşan bu kartpostalda biraz hüsrana uğradım çünkü göndermiş olduğu kartpostalın arkasına geçek pul yerine sticker şeklinde pula benzeyen bir şey yapıştırmış.

Tayland'ın plajlarından, turistik mekanlarının çokluğundan, tarihi tapınaklarının olduğundan ve deniz ürünlerinden yapılan yemeklerin oldukça popüler olmasına değinmiş. 

Bu kartpostal sayesinde Taylandlı sevgili Pam'i tanımış oldum. Onu birebir görmesem de kartpostal arkasına yazdığı cümle kırıntılarını okumak sanki Tayland sokaklarında gezmişim gibi hissettirdi.

Kartpostal arkadaşlığı çok çok güzel bir şey! Haydi eline bir kalem, kartpostal al ve en yakınına bir kart göndermekle bu güzel duyguyu tat.


9 yorum:

  1. Yaşasın 1 kartpostal daha!Bizim kırmızı tramwaylara benziyor.Boya kalemlerini görünce içimde boyama kıpırtıları oldu.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir iletişim olmuş bu, özendim gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum senin bu paylaşımlarına Tuğçe'm. İnşallah daha nice kartpostalların olur. Sevgilerimle kızım :)

    YanıtlaSil
  4. hadi işallah gidersin ki bir gün taylanda. çok çok ucuzmuş orası :)

    YanıtlaSil
  5. İnşallah gideriz bir gün İlkay. :) Benim de merak ettiğim ülkeler var. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER