12 Ağustos 2019 Pazartesi

YENİ BİR ROTA BELİRLEMEK












Son birkaç gündür yazmıyordum. 
Ve inan ki çok özledim yazmayı. Şuan yazarken fark ediyorum.
Peki neden yoktum?
Blogumda da biraz bahsetmiştim önceden. Hayatımda yolunda gitmeyen şeyler vardı. Ve ben de öncelikle kendim için bir karar vermek zorundaydım. Bu kararı aylar öncesinden almış olmama rağmen karşıma hep bir engeller çıkıyor, ben de eyleme dökemiyordum. Gelin görün ki bu durumun böyle olması beni hem fiziksel olarak yoruyor hem de zihnimi gereksiz yere meşgul ediyordu.

Dört ay öncesinde yeni bir yerde işe başlamıştım. Ve bu dört ay içerisinde hayal kırıklıkları yaşamakla birlikte dilinden hak,adalet,dürüstlük gibi kavramları düşürmeyen insanlara körü körüne güvenmemem ve inanmamam gerektiğini öğrendim. İşe girdiğimden beri aykırı bir şey yapmamış biri olarak iş yerine uygun ve uyumlu çalıştım. Fakat bunun karşılığını düzenli ve sistemli bir şekilde alamadım. 
Yani maaşımı. 
Anlamadığım ve hala anlayamadığım şey şu ki; orada çalışan diğer öğretmenlerden bazılarının artık bu durumu kabullenmiş olmaları ve hiç ses etmemeleri. Bir şekilde suistimal, haksızlık yapılıyor hala bu gecikmenin bir şekilde tolere edilebileceğini söylüyorlar. 
Fakat alışmış kudurmuştan beter denir ya işte bu durumda olan insanlarla da aynı ortamda çalışıyor olmak fazlasıyla boğucu gelmeye başlamıştı.

Haksızlık karşısında susan insanlardan olmadım hiçbir zaman. İnşallah da olmam. Kimsenin gözüne girmek ya da kimseyi tolere etmek zorunda olmadığımı biliyorum. Ama bu düzensiz maaş  ödemesi beni yeterince demoralize ediyordu. Bu yüzden buna bir son vermek kendim için en iyisi olacaktı. 

Sebepler..
Yalnızca birer perdedir hayatımızda. 
İnşallah dürüstlüğü, doğruluğu ilke edinmiş vicdanlı insanlarla karşılaşırım. 
Şimdi daha da mutluyum.😊

6 yorum:

  1. Hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun inşallah, severek çalışmak insanın hem moralini hem de verimini yükseltir.. Diğer öğretmenleri merak ettim mesleklerini aşk ile yapıyorlar mıydı?
    Keşke tepkilerimizi yerinde ve zamanında olsaydı bu dünya nasıl bir yer oldu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haksızlık karşısında susan insanlara tahammülüm sıfır. Böyle insanlarla da pek yakın olamam zaten. İnşallah daha da güzel olur her şey, teşekkür ediyorum Emine Hanım. :)

      Sil
  2. hımmmmm hadii hayırlısı bulursun ki sen iş yineeee :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel dileklerin için teşekkür ederim sevgili İlkay. :)

    YanıtlaSil
  4. Yazı girmediğini farkedip bende merak etmiştim.Umarım her şey senin için iyi olur

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER