25 Ağustos 2019 Pazar

SEVGİLİ KAPLUMBAĞA






Sevgili kaplumbağa,
Diyerek başlamak istiyorum satırlarıma.
Kavurucu bir güneşin vurduğu sıcağın altında her zaman olduğu gibi ağır ağır ilerliyordun. Yalnız, acaba yürüdüğün her yolun belki de bir sürü tehlike içerdiğini de biliyor muydun?

Bugün bir yolculuk sırasında karşılaştık seninle. Yanına yaklaşınca tıpkı diğer kaplumbağalar gibi hemen kabuğuna saklandın. Sonra seni biraz sevince başını biraz da olsa çıkartıp bize baktın. Kendini korumak için ve gövdeni sakladığın o görkemli kabuğa bakınca biraz üzüldüm.  Çünkü ezilmişti. Kim bilir başına neler neler gelmişti.

Seni yolun kenarında bırakmaya gönlüm razı olmadı. Seni alıp etrafıma bakındım. Dikensiz bir yeşillik bulana kadar biraz yürüdüm. Bu sırada seni alıp yerden birden yükseltip hızlanıyor olmam sanırım korkutmuş olacak birden ellerimde tırnaklarını hissettim. Bu da senin bana yaptığın bir oyundu sanırım.😊



11 yorum:

  1. Ben çocukken kaplumbağaları kafalarını dışarı uzatıncaya kadar beklerdim ama hiç çıkarmazlardı:)

    YanıtlaSil
  2. Ne tatlı tatlı anlatmışsın , merhametin hissediliyor <3 hep seninle olsun o merhamet :)

    YanıtlaSil
  3. Selam kaplumbağa! :)) Ne iyi yapmışsın, güzel bir alana bırakarak onu... Yollar çok tehlikeli onun için, kıyamıyorum hiç canlılara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl seyahatlerim sırasında yol üzerinde kaplumbağalara rastladım.Yollar bu canlılar için fazlasıyla tehlikeli.

      Sil
  4. ciciiiii iyi yapmışın iyi kalpliiii :)

    YanıtlaSil
  5. Kaplumbağaları bende cok severim.Küçükken dostoyevski diye bir kaplumbağamız vardı birde uçan kaplumbağalar diye bir arkadas grubumuz😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ismi koymak nereden geldi aklınıza? Ardında saklı hikayeyi merak ettim. :)
      Uçan kaplumbağalar mıı, komikmiş hehehe. ^-^

      Sil
  6. Sanırım orta yaşlı bir kaplumbağaydı. Acaba ömürleri ne kadar oluyor, bunu şimdi yazarken merak ettim bakayım. :) Kaplumbağalar da bana hep ninja kaplumbağaları anımsatır. Çocukken çok izlerdim hehehe. ^-^

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER