4 Ağustos 2019 Pazar

PİKNİK



derince piknik alanı


Günlerden 4 Ağustos.
Sabahleyin Kocaeli'nin Derince ilçesine doğru yola koyulduk. Derince'de yer alan mesire alanında piknik yapmaya karar vermiştik dünden. Şansımıza hava da çok güzeldi. Biraz fazla rüzgarlı olsa da kavurucu bir sıcak yoktu.

Derince Piknik Alanına vardık. Vardığımız yer belediye tesisi. Ve böyle olması da içeriye girişleri ücretsiz kılıyor. Koskocaman alan. İki dağın arasında yer alan büyük bir piknik alanı. Oturma yerleri, mangal yapmak için taş ocaklar, çocuk parkları, tuvaletler... Her şey düşünülmüş. Piknik alanını ben çok beğendim. Yürüyüş yapmak ve bisiklet sürmek için de yolları mevcut. Yapılan yürüyüşümüze meyve ağaçları,  masmavi gökyüzü eşlik etti.




Pikniğimizden sonra doğa yürüyüşü yaptık. 
Bir sürü bisiklet süren insanlar vardı. Bir bisikletim olsa fena olmazdı diye geçirdim aklımdan. Yürüyüş yaparken de bir yandan doğa resimleri çektim. Bunu yapmayı çok seviyorum. Doğa ve sokak fotoğrafları çekmeyi seviyorum. 
Bu zavallı kelebeği de yürüyüş yaptığımız yolda gördüm. Bir kanadı kopmuştu. Ben de alıp yüksek bir yere koydum. 



Havanın sıcaklığından olsa gerek ağaçların yaprakları yere sonbahar gelmeden dökülmeye başlamış bile. Rengarenk yapraklar sonbaharı çağrıştırdı. 
Neşeli bir gündü.








10 yorum:

  1. Ne güzel bir piknik alanı 😊 havalar çok sıcak çok... Ağustos tam yaz ayı oldu...

    YanıtlaSil
  2. Bayağı dip dibeymişiz bugün Tuğçe :))) Piknik tarzı doğayla bir arada olunan şeyleri ben de çok severim. Ayrıca çektiğin fotoğraflar da çok sevimli :)

    YanıtlaSil
  3. Kelebek için üzüldüm. Kedicik ne düşünüyordu acaba?

    YanıtlaSil
  4. kocaeli bu tür alanlar bakımından adeta cennet. Her köşesinde ayrı bir güzellik var. güzel bir hafta sonu olmuş, paylaşımınız için de teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. ay ne güzel yermiş derince aklımda olsuun. alırsın bi bisiklet yaaa :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER