14 Ağustos 2019 Çarşamba

POLAROID






Polaroid, 2019 yılı ABD yapımı korku türünde film.

Filmdeki olaylar Bird isimli liseli bir genç kızın antika olan polaroid makinenin eline geçmesiyle gelişenleri konu alıyor. Bird, içine kapanık sessiz bir kızdır. Geçmişte trajik bir kaza geçirmiş ve bunun sonucunda da bazı kayıplar vermiştir. Gittiği lisede de pek arkadaşı yoktur. Bird, fotoğraf çekmeyi çok sever, fotoğraf makinelerine karşı da ilgisi vardır.

Bir gün bir arkadaşı ona antika bir makine hediye eder. Bird bu makinenin onda olmasına çok sevinir. Fakat makine ile resmini çektiği insanlar tehlikededir. Çünkü bu makine ile resim çekinen insanlar teker teker öldürülürler. 

Başroldeki kız ölümlerin sebebinin makineden kaynaklandığını anlar ve bu fotoğraf makinesinin geçmişte kime ait olduğunun izini sürer. Bird ve arkadaşları için olaylar hiç beklenmedik şekilde korku dolu anlarla geçer.



8 yorum:

  1. İzlesem kesin korkarım gibi geldi :D Arkadaş grubuyla korku filmi izlemek daha iyi oluyor benim için, yalnız izlemektense..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok da korku dolu denemez ama biraz geriliyor insan. :)

      Sil
  2. yeni izledim ben de geçenlerdeee :) fena değildiii :)

    YanıtlaSil
  3. Korku filmlerini hiç izleyemiyorum geriliyorum.
    Tanıtım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER