27 Ağustos 2019 Salı

FIRÇANI AL GEL, SULUBOYA YAPALIM





Fırçalar, suluboya ve kağıdımız hazırsa eğer ortaya harikalar çıkartmaya başlayalım. 

Uzun zamandır elime boya fırçalarımı, boyalarımı almadığımı fark edince bugün neden suluboya yapmıyorum ki dedim kendi kendime.
Bu sefer diğer yaptığım suluboya desenlerinden farklı olarak daha küçük boyda çiçekler yapmaya çalıştım.

Ana renkleri, ara renkleri hatta bazen de farklı farklı renkteki boyaları karıştırarak yeni tonlar elde ettim. Ve ortaya böyle rengarenk minik minik bahar ve yaz esintisi taşıyan çiçekler çıktı.

Bu çalışmayı yaparken 8 numaralı suluboya fırçası ve 300 g/m Van Gogh suluboya kağıdı kullanarak yaptım. Siz de yapmak isterseniz eğer dilediğiniz renkleri kullanarak hatta birbirleriyle karıştırarak ortaya farklı farklı çiçekler çıkartabilirsiniz.




Eğer güzel bir çalışma ortaya çıkartmak istiyorsanız önceliğiniz kaliteli ve aynı zamanda uzun süre kullanabileceğiniz iyi bir suluboya defteri almak olsun. Çünkü suluboya kağıtlarının pamuk kullanılarak yapılıyor olması hem boyanın emilimini hem de hata düzeltme payınızın olmasını sağlıyor. Benim önceliğim bu yöndeydi. Sonra zamanla yavaş yavaş diğer malzemelerinizi de alabiliyorsunuz. 

Suluboyayı yapması çok keyifli ve eğlenceli. Ortaya çıkarttığınız ürünü en son gördüğünüzde yüzünüzde kocaman bir tebessüm olabiliyor.
O zaman bir sorum olacak sevgili okur,
Fırçalar hazır mıı? 😊










6 yorum:

  1. Ne kadar güzel olmuuuş :) sizin çiçekler beni gülümsetmeye yetti :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar bir mim yazdımda blog dünyasında yeni olduğum için şuan
    arkadaşım pek yok eğer bakmak isterseniz çok sevinirim. Cevap verirseniz
    sevinçten havalara uçarım :)
    https://canuzunyol.blogspot.com/2019/08/bir-mim-gelir-bir-mim-gider27.html

    YanıtlaSil
  3. Harika çiçekler olmuş! Benim de suluboyaya hep merakım olmuştur. Fakat evde aman kirlenmesin, aman dağılmasın diyen anneye karşı pek de ısrarcı olamıyorsun. Daha sonra da geç oluyormuş gibi geliyor sanki. Fakat bu yaptıklarınız tekrardan el atma isteği geldi. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. maşallah maşallah eline sağlık hocaaam hihhi :) 8 ve 300 vangog pikuu :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık *-* ben pek beceremiyorum suluboya çalışmalarını daha çok karakalem çalışıyorum :( gerçi kaliteli malzeme kullanmak gerekiyor belirttiğiniz gibi, ben hep normal a4 üzerinde deniyorum ondan beceremiyorum sanırım o.O

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel yapmışsın canım. Ben suluboyayı en son ortaokulda elime almıştım. Üstünden zilyon sene geçmiş. Oğlum yapıyor ama ben yetenek düşmanı olduğumdan yapmam çok zor canım:)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER