29 Ağustos 2019 Perşembe

ORTA BAHÇEDE PİKNİK







Bugün çok keyifli bir gündü. Kız kardeşim ve arkadaşıyla dünden kararlaştırdığımız pikniğimizi yaptık. Sabahleyin erkenden yola koyulduk. Rotamız kız kardeşimin ve arkadaşının okuduğu üniversiteydi.
Okulun kampüsü büyük ve yemyeşil olunca bu fırsatı değerlendirelim dedik. Ve böylece yola koyulduk ve kampüse vardık.

Pikniğimize hoş muhabbetlerimiz eşlik etti. Hava da serindi. Gün bizden yanaydı. Sonrasında kampüsün kütüphanesine gittik. Kız kardeşim aldığı kitapları iade etti. Daha sonra koskocaman kampüste doğa yürüyüşü yaptık. Açıkçası çok hoşuma gitti ve beğendim bu kadar yeşilin içerisinde olmayı. Çünkü kendi üniversitemde böyle bir kampüs havası ne yazık ki yoktu..




Bugün bol bol yeşile ve maviye doydum. Uzun zamandır da piknik yapmayı istiyordum. Nihayet bugün gerçekleştirdik. Daha nicelerini yapmak dileğiyle...


Bu şarkıyı da kız kardeşim sayesinde keşfettim. Şarkının tonu, görüntüsü huzur verici.. Bu da günün anısına kalsın o halde, iyi geceler sevgili okur!





8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Kampüs çok güzeldi. Bir ara tekrar öğrenci olmak istedim. :')

      Sil
  2. kırmızı pöti kareli örtü ile piknik yapmak beimde favorim fotograflarda insanın kapıp sepetini pikniğe gidesini getiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet sevgili Şeyma, o örtüsüz piknikler asla tam olmaz kii. ^-^

      Sil
  3. Fotoğrafları görünce ben de orada olsam keşke dedim. Keyifli geçtiği o kadar belli ki.😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piknikler, baharın ve yazın olmazsa olmazlarından biri sanırım. ^-^

      Sil
  4. oh oh ne güzel sevindiim :) şarkı için de saoool aldım listeyee :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER