27 Ağustos 2019 Salı

LOVE ALARM





Aşk Alarmı, Netflix ortak yapımı Güney Kore dizisi.
8 bölümlük mini bir romantik gençlik dizisi. Aynı zamanda da Webtoon'dan uyarlama.

Başrolde gençlik ve okul temalı dizilerde görmeye alışkın olduğumuz Kim So Hyun var.

Dizi günümüzde başlayıp bizi karakterlerin lise zamanına kadar götürüyor. Ülkede son günlerde popüler olan bir uygulama neredeyse herkesin telefonunu esir etmiş durumda. 

Bu uygulamanın adı ise Joalarm'dır. Eğer biri sizden hoşlanıyorsa ya da seviyorsa ve 10 metre yakınınızdaysa bu uygulamadaki alarm çalmaya başlıyor. Yani sizden hoşlanan kişinin size yaklaştığını haber veriyor.
Fakat uygulamanın kötü yanı ise sizden kimin hoşlandığını söylememesi. Sadece sayı belirtiyor. İşte bu uygulama özellikle gençler arasında oldukça yaygın kullanılır. Aynı lisede okuyan üç gencin hayatlarını konu alan bir dizi.

Şimdilik ilk sezonu yayınlandı. Devamı geleceğe benziyor.


11 yorum:

  1. Kendi tarzında yine çok keyifli anlatmışsın :) eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Benim de izleme listemde. Bugüne çok uygun bir konusu da var. Bir bakmak şart oldu. :)

    YanıtlaSil
  3. Aşırı merakla bekledim bunu ama beni hayal kırıklığına uğrattı ilk bölümünü izleyip bıraktım. Sanırım biraz zaman geçsin öyle devam edeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, ilk bölümden sonrasında lise hayatlarına dönüyorlar aslında. :)

      Sil
  4. hımm izlerim uyar bana böle dizileer :)

    YanıtlaSil
  5. İlk sezon yarım kalmış gibi miydi yoksa son gibi mi? Yarım dizilere başlamayı çok sevmiyorum sezon beklerken hevesim kaçıyor :D Eğer son gibi bitmişse izlemek isterim, hem de kısa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci sezona da anlaşmış aynı kadro yani devamı geliyoor. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER