13 Ağustos 2019 Salı

MAGNET KOLEKSİYONUNA NASIL BAŞLANIR?





magnet koleksiyonu


Merhaba sevgili okur!
Bugün bahsetmek istediğim bir konu var. Magnetler üzerine konuşacağımız bir konu olacak. Öncelikle resimde görmüş oldukların, çeşitli ülkelerden edindiğim arkadaşlarımın gönderdiği magnetler. Tabii bu sadece fotoğraf karesine sığmış olanlar. 😇 
Aslında bu koleksiyona sadece ben sahip değilim. Kız kardeşimle ortak koleksiyonumuz. Bildiğiniz üzere uzun zamandan beri mektup arkadaşlığı ve postcrossing (kartpostal takası) yapmaktayım. Bu hobilerimi keyifle sürdürmekteyim. Bunların yanı sıra karşıma çıkan magnet takasını da denemek istedim. Gezdiğim yerlerde gözlerim ya magnet ya da kartpostal arayışı içerisine girer. Oraya ait küçük bir anı almak isterim. Dünyanın farklı ülkelerinden topladığım bu magnetler sayesinde de o ülkeye ait bir anı biriktirmiş oluyorum.

Magnet koleksiyonunu İnstagram üzerinden yapıyorum. Öncelikle bununla ilgili bir hesap oluşturabilirsiniz. Ve burada yaşadığınız şehre ait magnetlerden biraz satın alıp resimlerini çekip hesabınızda paylaşın. Ardından yine instagram üzerinde yer alan arama kısmından #magnetcollecter   #magnetswap  #swapmagnets hashtaglerini yazarak aratıyoruz. Burada karşımıza yüzlerce magnet takası yapmak isteyen arkadaşlar çıkıyor. Resimler arasında beğendiğimiz magnetlerin hesaplarına girip sahipleriyle DM (direkt mesaj) yoluyla iletişime geçiyoruz. Ve bunu İngilizce yapıyoruz. Eğer İngilizcem iyi değil diye düşünüyorsanız da  Google Çeviri 'den yardım alabilirsiniz.

İletişime geçildi ve o arkadaş da sizin hesabınızdan bir magnet seçti. Adresler de verildi. Şimdi gelelim magnetleri gönderme kısmına.
Burası çok önemli. Çünkü göndereceğimiz magnet eğer taş magnet ise kırılma ihtimali bulunuyor. Bu yüzden magneti göndereceğiniz pakete koymadan önce etrafını balonlu naylon ambalaj ile sarın. Kırılmayacağından emin olduğunuz takdirde de göndereceğiniz pakete koyun. Ve magnet takasınız böylelikle gerçekleşmiş olacaktır.😊

13 yorum:

  1. Selamlar iyi bayramlar. Kartpostal arkadasligini duymuştum ama magnet takasını ilk kez duydum. Heyecan verici bir hobi. Magnetler ise çok tatli, rengarenk anılarınız olmuş 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bayramlar! Magnet takası çok duyulmamıştı ben yaptığım zamanlarda ama şimdilerde yapan epey kişi var. :)

      Sil
  2. ay senin magnetler çok hoş yaa :) magnet değiştokuşu ne hoş bir buluşmuş kii :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten güzel bir kolleksiyon fikriymiş.Bende bir aralar gazoz kapağı kolleksiyonuna başlamıştım ama devam etiremedim.

    YanıtlaSil
  4. Ay bende hastalık. Dur bir ara magnetlerimi paylaşayım canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda’nın Kitaplığı,
      Magnetler anı biriktirmenin iyi yanlarından biri bence.
      Seninkileri de görmek isterdim. :)

      Sil
  5. Magnetlerde kendi ziyaret ettiğim yabancı şehirlerden ülkelerden özellikle metalik olanları tercih ediyorum. Metalik olanlar birlikte harmoni içinde duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönüşü Olmayan Orman,
      Evet, metalik olanlar da hoş duruyor.

      Sil
  6. Merhaba, 3 tane Brunei magneti görüyorum, biri benim olsun lütfeeennnn 🥹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Tüm magnetler bana ait değil. İçlerinden kız kardeşimin koleksiyonuna ait olanlar da var.

      Sil

 

BİRPEMBESEVER